تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۲۵۴۹۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع هواداران استقلال ملاثانی / بنی‌تمیم: جلوگیری از اجرای رای تخلف است
  هواداران استقلال ملاثانی با تجمع مقابل اداره‌کل ورزش و جوانان و استانداری خوزستان، خواستار حضور این تیم در لیگ یک فوتبال کشور شدند.

در حالی که همچنان دعوای حقوقی استقلال ملاثانی و پرسپولیس خوزستان ادامه دارد و معلوم نیست کدام تیم مجوز بازی در لیگ یک را بگیرد، امروز ۲۶ مردادماه هواداران استقلال ملاثانی با تجمع  مقابل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین مقابل محل استانداری استان، خواستار حل این مشکل از سوی مدیرکل ورزش استان و مسئولان خوزستان و حضور استقلال در این رقابت‌ها شدند.

 ، حمید بنی تمیم نیز مدیرکل ورزش خوزستان نیز در تجمع هواداران حضور پیدا کرد و گفت: در این زمینه چند روز پیش با حضور مسوولان دو تیم جلسه‌ای برگزار کردیم که خود مسوولان به نتیجه نرسیدند و با توافق خودشان مقرر شد فدراسیون در این زمینه تصمیم بگیرد اما به اعتقاد قلبی من لازم است که استقلال ملاثانی در این شهر بماند اما وقتی قاضی رای داده است، جلوگیری از اجرای رای توسط من، تخلف در قانون است.

همچنین صحبت‌های بنی تمیم درخصوص اجرای قانون با ناراحتی و اعتراض هواداران استقلال مواجه شد و معتقد بودند که حق با باشگاه استقلال است.

به گزارش ایسنا، لیگ یک فوتبال ایران در آستانه آغاز است اما همچنان تکلیف یکی از سه نماینده استان برای حضور در این رقابت‌ها مشخص نیست. البته چند روز پیش نیز با حضور مدیرکل ورزش استان و مسئولان این دو تیم جلسه‌ای برای تعیین تکلیف این موضوع برگزار شد که گویا مدیرکل ورزش و دیگر مسئولان حاضر در این جلسه موفق به حل مشکل نشدند و با توافق دو باشگاه قرار شد فدراسیون در این زمینه تصمیم گیری کند.

تجمع هواداران استقلال ملاثانی مقابل اداره‌کل ورزش و استانداری خوزستان

پیش از این نیز حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برای پا درمیانی در حل این مشکل که به چالش عجیبی مواجه شده است، دو نامه به فدراسیون ارسال کرده بود؛ او در نامه نخست خطاب به میرشاد ماجدی، از سرپرست فدراسیون فوتبال درخواست می‌کند که رأی به ادامه فعالیت استقلال ملاثانی بدهد تا این تیم به‌جای پرسپولیس خوزستان در لیگ یک حاضر شود اما در نامه دوم خطاب به فدراسیون عنوان می‌کند که مجوز پرسپولیس خوزستان به موسسی فرجی‌فر تا ۱۴۰۳ دارای اعتبار است.

باید دید این مشکل در نهایت از سوی مسئولان استان خوزستان حل خواهد شد یا بالاخره فدراسیون در این زمینه تعیین تکلیف خواهد کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار