تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۵۴۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار فوتی کرونا طی هفته گذشته در شهرستان بهبهان
  رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با بیان این شهرستان در وضعیت شکننده کرونایی قرار دارد گفت: چهار فوتی در هفته گذشته در بهبهان گزارش شد.

  دکتر رمضان احدی با بیان اینکه هر لحظه امکان اوج گیری کرونا در شهرستان بهبهان وجود دارد، افزود:فوتی های کرونا واکسیناسیون مناسبی نداشته و با داشتن بیماری‌های زمینه‌ای، کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دریافت نکردن دُز یادآور در معرض ابتلا به نوع شدید کرونا قرار گرفتند.

وی افزود: هم اکنون به مرحله ثبات کرونایی رسیده‌ایم اما به دلیل کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انتظار می‌رود تا چند روز آینده شاهد افزایش شمار مبتلایان در شهرستان بهبهان باشیم.

احدی ادامه داد: با توجه به ناشناخته بودن کرونا، اطلاعات دقیقی از عوارض این بیماری در دهه‌های آینده برای افراد درگیر با آن، بویژه کودکان و نوجوانان، در دست نیست که به همین دلیل ضروریست برای جلوگیری از بروز مشکلات و عوارض ناشناخته آن در آینده برای فرزندانمان، واکسیناسیون کرونا باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: دریافت دُز یادآور واکسن کرونا بی ضررترین و اصلی ترین راه مقابله با ویروس کرونا است لذا جامعه هدف برای دریافت دُز یادآور خود لازم است به مراکز سلامت این شهرستان مراجعه کنند تا هرچه سریع‌تر در مقابل ابتلا به نوع شدید کرونا ایمن شوند.

دانشکده علوم پزشکی بهبهان زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پی ارتقای دانشکده پیراپزشکی بهبهان در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد و متولی ارایه خدمات بهداشتی درمانی به جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفری در شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری در جنوب شرق استان خوزستان است. این دانشکده ارایه دهنده رشته‌های پیراپزشکی است.

دانشکده علوم پزشکی بهبهان و شوشتر و دانشگاه‌های علوم پزشکی آبادان و دزفول با چند شهرستان زیرپوشش به صورت مستقل در حال فعالیت هستند.سایر شهرستان‌های خوزستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قرار دارند.

هم اکنون ۲ شهرستان خوزستان قرمز، پنج شهرستان نارنجی، ۲۰ شهرستان زرد و ۲ شهرستان آبی کرونایی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار