تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۵۴۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معضل مدیریت پسماند در مسجد سلیمان
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: یکی از مشکلات عدیده عدم مدیریت پسماند‌ها بوده و در این میان مشکلات حوزه مدیریت پسماند شهری نیز روزانه، گریبان گیر بسیاری از شهروندان شده است.

مصطفی یوسفی قندعلی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: عدم مدیریت پسماند‌ها  تهدید جدی سلامت و بهداشت عموم و ایجاد آلودگی بحرانی محیط زیست گردیده است. اما با وجود زحمات بی شائبه برخی پرسنل پاکبان که با امکانات بسیار ناچیز از تلاش‌های مضاعف و مشقت بار خود در حفظ پاکیزگی شهری دست برنداشته اند، شایسته تقدیر و سپاس است.

او می گوید: از دهه ابتدای ماه محرم، پاکبانان شریف آقایان عباس مرادی، نوذر خدادادی، نریمان جاوید و همچنین آقای مجید احمدی مسئول خدمات شهرداری در تمامی ایام دهه محرم از تلاش دوچندان در جهت حفظ مدیریت و پاکیزگی محیط زیست دریغ ننموده و زحمات بسیاری را متحمل گردیده اند و این اداره نیز حسب وظایف سازمانی مبنی بر ترویج فرهنگ سازی حفظ محیط زیست از چنین الگو‌های مفید و شایسته تقدیر و سپاسگزاری می‌نماید.

یوسفی در پایان ضمن اشاره بر الزام اجرای قوانین مدیریت پسماند در سطح شهر، خواستار تحول جدی شهرداری مسجدسلیمان در این راستا و رفع کلیه مشکلات و معضلات در کوتاه‌ترین زمان بوده است و اشاره کرد، این اداره تمامی وظایف قانونی و پیگیری‌های لازم را نیز اجرا خواهد نمود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار