تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۴۴۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه کمیته تحول شیرین شهر برگزار شد
 
در راستای دستورالعمل ابلاغی معاون محترم وزیر راه و شهر سازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید دکتر جعفری، دومین جلسه کمیته تحول و پیشرفت شهر جدید شیرین شهر برگزار گردید. در این جلسه که ظهرامروز به میزبانی آیت‌الله خضیراوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کارون و با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شیرین شهر برگزار شد، دو موضوع راه مواصلاتی و تسریع در راه اندازی پاسگاه انتظامی شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرعامل شیرین شهر با اشاره به این مطلب که ایجاد امنیت پایدار و دسترسی به شهر از نیازها و مطالبات اصلی ساکنین، عوامل اجرایی و سرمایه گذاران است افزود: راه‌های مواصلاتی در توسعه شهر نقش مهمی ایفا می‌کند از اینرو پروژه اتصال راه مواصلاتی کمربندی اهواز – آبادان از مسیر شیرین شهر با پیگیری و تاکید امام جمعه محترم شهرستان کارون در دست بررسی است.

سیدنور ادامه داد: مصمم هستیم  در راستای تحول و پیشرفت، جلسات را به صورت مستمر برگزار، و در جلسه آتی از  نماینده نیروی انتظامی و شرکت توسعه نیشکر بر اساس دو موضوع راه اندازی پاسگاه انتظامی شهر و اتصال شیرین شهر به کمربندی اهواز.  آبادان  دعوت بعمل خواهد آمد تا در اسرع وقت برای رفع موانع و مشکلات برنامه ریزی و اقدامات اجرایی صورت پذیرد.


:
:
:
آخرین اخبار