تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۴۴۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجربه خلعتبری مُسن به فولاد کمک می‌کند / تصمیم‌گیرنده ورزش خوزستان مدیران تهرانی هستند
اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شاید خیلی‌ها فشار بیاورند که خلعتبری و گردان سن و سال بالایی دارند اما به نظر من این نفرات جذب شده‌اند که با توجه به شرایط حال حاضر فولاد و حضور آن در دو جبهه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، نکونام بتواند از تجربه آن‌ها برای نتیجه‌گیری استفاده کند.
 سیاوش بختیاری‌زاده در خصوص عملکرد فولاد در هفته‌های اخیر، اظهار کرد: فولاد در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی پیدا کرده است و موفق شد قهرمان سوپرجام شود. فکر می‌کنم فولاد یکی از تیم‌های خوب ایران در نقل و انتقالات زمستانه بود و البته تا حدودی توانست نقاط ضعف خود را پوشش دهد و طبیعی است که تیم‌های رقیب با توجه به شناختی که از فولاد در نیم‌فصل اول و قهرمانی این تیم در سوپرجام داشتند و این‌که فولاد حضور موفقی در نقل و انتقالات داشت، با انگیزه مضاعف مقابل این تیم ظاهر شوند و این اتفاق را روز گذشته در بازی فولاد و مس رفسنجان شاهد بودیم.

نباید به شیمبا فشار آورد

وی با اشاره به از دست رفتن پنالتی فولاد توسط شیمبا، عنوان کرد:‌ شیمبا بهترین بازیکن فولاد در یکی دو فصل اخیر و بهترین پنالتی‌زن لیگ ایران در دو فصل اخیر است اما در بازی با مس رفسنجان در زدن ضربه پنالتی موفق نبود و من از هواداران فولاد و اصحاب رسانه درخواست دارم که اصلا روی او فشار وارد نکنند زیرا بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا نیز پنالتی از دست داده‌اند. خود من در لباس جنوب اهواز در فینال جام حذفی در حالی که پیش از این بازی، ۱۰۰ پنالتی را به گل تبدیل کرده بودم، موفق نشدم در آن فینال گل‌زنی کنم که یک امر طبیعی است. به هر حال مطمئنم شیمبا در بازی‌های بعدی فولاد هم گل می‌زند و هم پنالتی‌هایش را به گل تبدیل می‌کند.

رسیدن به سهمیه آسیا دور از دسترس نیست

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: در مجموع فولاد به ویژه در سه، چهار بازی گذشته روند رو به رشد و عالی داشته است و امیدوارم با جذب نفرات جدید، فولاد جدیدی را در هفته‌های پیش رو شاهد باشیم. ضمن این‌که رسیدن به سهمیه آسیا دور از دسترس نیست و حتی این فولاد می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا نیز با توجه به تیم فعلی که دارد و همچنین تجربه‌ای که از حضور در این رقابت‌ها در فصل گذشته به دست آورده، نتایج خوبی کسب کند و یک تیم آبرومند برای فوتبال پرحرف و حدیث ایران باشد.

تجربه خلعتبری و گردان به فولاد کمک می‌کند

وی درباره انتقاد برخی به جذب خلعتبری و گردان، گفت: شاید خیلی‌ها فشار بیاورند که خلعتبری و گردان سن و سال بالایی دارند که این نیز حرف خود من هم است اما باید بگویم این دو بازیکن جذب نشده‌اند که پنج فصل برای فولاد بازی کنند، بلکه این نفرات جذب شده‌اند که با توجه به شرایط حال حاضر فولاد و حضور آن در دو جبهه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، نکونام بتواند از تجربه آن‌ها برای نتیجه‌گیری و موفقیت استفاده کند. این نکته نیز حائز اهمیت است و باید مدنظر قرار گرفته شود و نباید فراموش کنیم که فولاد در بازی‌های آسیایی دیدارهای سختی را پیش رو دارد و باید با تجربه لازم در این مسابقات شرکت کند و مطمئنا این دو بازیکن می‌توانند کمک حال تیم فولاد باشند.

 تصمیم‌گیرنده ورزش خوزستان مدیران تهرانی هستند

بختیاری‌زاده در ادامه نیز درباره ناکامی نفت‌مسجدسلیمان در لیگ بیست و یکم، عنوان کرد:‌ نفت از شروع فصل حال و روز خوبی نداشت و بارها گوشزد و هشدار داده شد که اما کسی به وضعیت این تیم توجهی نکرد و امروز من هم مجددا هشدار می‌دهم تا وقتی در تهران برای تیم‌های نفتی خوزستان تصمیم می‌گیرند هیچ کاری از دست آقای یزدی مدیرعامل باشگاه نفت و فکری سرمربی تیم و البته هیچ کسی در خوزستان برنمی‌آید. متاسفانه تصمیم‌گیرنده ورزش در خوزستان دست مدیران تهرانی است و کسی هم دلش برای تیم‌های نفتی خوزستان نسوخته است. من در این میان از ۱۸ نماینده خوزستان گله‌مند هستم که چرا هیچ کاری برای تیم‌های نفتی استان انجام نداده‌اند؟ ما شما را انتخاب کردیم تا مشکلات‌مان را برطرف کنید و یکی از مهم‌ترین مشکلات جوانان این استان با توجه به این‌که تفریح و سرگرمی ندارند، حل مشکل تیم‌های نفتی خوزستان است.

بردهای نفت آبادان جرقه‌ای است

وی ادامه داد:‌ متاسفانه در پایتخت نگاه خوبی به تیم‌های خوزستانی نمی‌شود. بقیه تیم‌های لیگ برتری که زیرمجموعه وزارت نفت نیستند، میلیاردی هزینه می‌کنند و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار خوبی دارند و چطور می‌شود که این همه امکانات برای آن‌ها باشد ولی برای تیم‌های نفتی خوزستان نباشد و چرا باید به این تیم‌ها قطره‌چکانی کمک شود؟ این تیم‌ها نه امسال و نه هیچ سال دیگری موفق نمی‌شوند. اگر تیمی مثل نفت آبادان دو برد می‌آورد، جرقه‌ای است و من هیچ امیدی به این تیم‌ ندارم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار