تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۴۱۶۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وقوع دماهای زیر صفر تا هفته آینده در خوزستان
 مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ریزش هوای سرد از امروز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده در خوزستان موجب خواهد شد تا شاهد کاهش محسوس دما و وقوع دماهای منفی و صفر درجه در مناطق سردسیر استان باشیم.

 محمد سبزه زاری بیان کرد: بررسی نقشه های پیش‌یابی تا اواسط وقت امروز بارش باران و برف، رعد وبرق، وزش باد متوسط گاهی شدید را در مناطق شمال، شمال شرق و شرق خوزستان نشان می‌دهد. 

وی افزود: تا هفته آینده در خوزستان مه یا مه رقیق صبحگاهی دور از انتظار نیست؛ روز پنجشنبه هفته جاری با عبور موج ضعیفی از فراز خوزستان شاهد بارش برف و باران در ارتفاعات و بارش‌ خفیف و پراکنده در دیگر نقاط استان خواهیم بود.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۲۲ و دهدز با ۱.۵ سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۱۹.۷ و حداقل ۶.۹ درجه سانتیگراد گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در ایذه ۷.۱، لالی ۳.۴، حسینیه اندیمشک ۳.۲، امیدیه ۲.۹، دهدز ۲.۸، بهبهان و گتوند ۲.۴ و مسجدسلیمان ۱.۸ میلیمتر ثبت شده است.

 اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا از صبح سه‌شنبه هفته جاری در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار