تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۴۱۱۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش زمان اجرای طرح جامع آب و فاضلاب اهواز
پروژه جامع آب و فاضلاب اهواز از سال ۱۳۷۳ شروع شده که تاکنون ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
  مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز در حاشیه هفدهمین جلسه بررسی طرح جامع فاضلاب اهواز گفت: امسال با عنایت رهبر معظم انقلاب، ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه تعریف شده است.

کاهش زمان اجرای طرح جامع آب و فاضلاب اهواز
سعید دشتی زاده افزود : در این پروژه حدود ۱۰۸ کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب، بازسازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب و احداث ۱۵ ایستگاه اصلی در شهر اهواز در مدت حدود سه سال اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به تاکیدی که در خصوص سرعت در انجام پروژه شده زمان پایان کار را از سه سال به ۲ سال کاهش دهیم و نیز پیشرفت فیزیکی پروژه در آینده افزایش پیدا کند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز افزود: علاوه بر این پروژه حدود ۱۴۰ نقطه شهر اهواز شاهد ترمیم نقاط ریزشی و طرح‌های علاج بخشی فاضلاب هستند که بخشی از این پروژه با مشارکت شهرداری اهواز در حال انجام است.

دشتی زاده گفت: همچنین حدود ۱۳۰ ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر اهواز از لحاظ مدار برقی تعمیر و بازسازی شده است.

وی با اشاره به وجود ۵۰ دستگاه الکتروپمپ ذخیره در محل ایستگاه‌های پمپاژ اهواز برای شرایط خاص، ادامه داد: حدود ۳۰۵ دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه‌های پمپاژ اهواز نصب شده که نسبت به سال‌های گذشته از نظر ظرفیت ایستگاه پمپاژ در اهواز پیشرفت خوب بوده است.

 مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز افزود: در زمان بارندگی ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب به ماشین آلات جرثقیل تجهیز شده تا در صورت نیاز یا سوختن پمپ‌های نصب شده بتوانیم به سرعت جایگزین کنیم.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار