تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۲۴۰۰۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات هفته اول گروه دوم بسکتبال بانوان کشور در آبادان پایان یافت
 مسابقات هفته اول گروه دوم لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور با انجام چهار بازی در روزهای پنجشنبه و جمعه به میزبانی خانه بسکتبال آبادان با برگزاری ۲ دیدار در سالن ۱۷ شهریور این شهر به پایان رسید.

 تیم‌های خانه بسکتبال سنندج و داتیس یزد روز جمعه در سالن ورزشی ولیعصر(عج) آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم سنندجی با نتیجه ۶۸ بر ۴۰ صاحب برتری شد.

تیم خانه بسکتبال سنندج در کوارترهای اول و دوم به ترتیب با نتایج ۱۸ بر ۱۱ و ۲۰ بر ۱۱ به برتری رسید و در کوارترهای سوم و چهارم نیز به ترتیب ۱۶ بر ۱۰ و ۱۴ بر ۱۴ بر هشت پیروز میدان شد.

در دیدار دوم امروز نیز تیم‌های پالایش نفت آبادان و رشیدی کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۶۹ بر ۵۰ نتیجه را به میهمانش واگذار کرد.

در کوارتر اول این دیدار ۲ تیم به نتیجه مساوی ۱۰ بر ۱۰ رسیدند و کوارتر دوم ۱۴ بر ۱۲ به سود تیم رشیدی کرمان به پایان رسید. تیم رشیدی کرمان در کوارترهای سوم و چهارم نیز به ترتیب با نتایج ۲۴ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۷ پیروز شد.

 در نخستین دیدار این مسابقات که دیروز پنجشنبه در آبادان برگزار شد تیم داتس یزد با نتیجه ۸۰ بر ۴۷ برابر پالایش نفت آبادان پیروز شد و در دیگر دیدار تیم رشیدی کرمان با نتیجه ۸۱ بر ۷۷ تیم خانه بسکتبال سنندج را شکست داده بود.

در پایان هفته اول این مسابقات داتیس یزد صدرنشین شد.

هفته دوم این مسابقات پنجشنبه و جمعه هفته آینده در کرمان برگزار خواهد شد
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار