تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۲۳۸۰۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خوزستان افتتاح شد
  یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در استان خوزستان افتتاح و واگذاری آنها به خانوارهای مددجو آغاز شد.

 رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) چهارشنبه در آیین افتتاح ۱۷۶ مسکن مهر مددجویان بندر امام خمینی بیان کرد:ساخت این تعداد واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال از سال گذشته آغاز شد.

مرتضی بختیاری ادامه داد: افتتاح این واحدهای مسکونی به معنی تکمیل تمامی واحدها نیست ، در برخی واحدها مددجو مستقر شده و تعدادی نیز آخرین مرحله ساخت را طی می کنند.
وی با اشاره به پیگیری انجام شده برای تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد در بندر امام اظهار داشت: ساخت مسکن مهر مددجویان بندر امام ۱۰ سال به تاخیر افتاده بود.

بختیاری با اشاره به اینکه خوزستان به‌گردن ایران حق دارد افزود: هرچه به مردم خوزستان خدمت شود باز هم کم است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: مردم خوزستان باعث شدند تا دشمن زمینگیر شده و به سایر نقاط کشور تجاوز نکند.
بختیاری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم و  مجلس یازدهم  حامی محرومان هستند ادامه داد: دولت سیزدهم احداث چهار میلیون اشتغال و چهار میلیون مسکن را در مدت چهار سال هدفگذاری کرده است .
وی‌ با بیان اینکه در سال گذشته ،۱۰ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان خوزستان ایجاد شد گفت: امسال نیز ایجاد ۱۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای خوزستان برنامه ریزی شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی برای بازدید از پروژه های اشتغالزای مددجویی و نیز مناطق زلزله زده اندیکا به خوزستان سفر کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار