تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۳۷۵۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستان رازی اهواز به چرخه پذیرش بیمار غیرکرونایی اضافه شد
 رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از اضافه شدن بیمارستان رازی اهواز به چرخه پذیرش بیماران غیرکرونایی خبر داد و گفت: بخش زنان و زایمان این بیمارستان از امروز به بیماران غیر کرونایی خدمات درمانی ارایه می کند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان روز شنبه در نشست ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد با بیان اینکه بیمارستان رازی اهواز به ۲ قسمت سبز و قرمز تقسیم شده است افزود: برای مراجعه به بخش زنان و زایشگاه این بیمارستان درب ورودی آن از داخل کوچه بازگشایی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون پنج میلیون و ۳۳۴ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است گفت: ۸۰ درصد جمعیت هدف استان یک دُز و ۶۰ درصد هر ۲ دُز واکسن را تزریق کردند.

وی افزود: ۷۷.۷ درصد جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال استان علیه کرونا واکسینه شدند همچنین ۸۰.۳ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان واکسن خود را دریافت کردند.

ابول نژادیان گفت: تعداد بیماران بستری در خوزستان به کمترین میزان خود یعنی ۱۹۵ بیمار رسید که از این تعداد ۱۰۴ نفر در بخش عادی و ۹۱نفر در بخش ویژه بستری هستند همچنین ۱۷ بیمار اینتوبه ای در خوزستان تحت درمان می باشند.

وی ادامه داد: موارد ابتلا به کرونا در این استان در هفته منتهی به ۱۲ آذرماه نسبت به هفته قبل آن ۳۶ درصد کاهش یافته همچنین موارد بستری و فوت به ترتیب ۴۵ و ۴۶ درصد کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه اظهار داشت: موارد ابتلا به کرونا در سه شهرستان هندیجان، گتوند و شادگان افزایشی است که نیاز به رهگیری و بیماریابی بیشتری دارد.

تمام شهرستان های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار