تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۲۹۵۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخی فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی با رانت یا سیاسی‌کاری اداره می‌شوند
   نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که برخی از فدراسیون ها و هیات های ورزشی از طریق رانت یا سیاسی کاری اداره می شوند، گفت: ضرورت دارد عملکرد فدراسیون ها و هیات های ورزشی مورد نظارت و دقت قرار گیرد.

سیدمحمد مولوی درباره صحبت هایش در نشست با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار کرد: برخی از فدراسیون ها و هیات‌ های ورزشی یا سیاسی اند یا رانتی، که این نیز شایسته وزارت ورزش و جوانان نیست.

وی با بیان اینکه روح ورزش پاک و قابل احترام است، افزود: ضرورت دارد عملکرد فدراسیون ها و هیات های ورزشی مورد نظارت و دقت قرار گیرد تا با مدیرانی که در مدت زمان تصدی خود از انجام مسئولیت و وظایف قانونی غافل بوده‌اند، برخورد قانونی شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید برنامه ریزی و بازرسی دقیقی از فدراسیون ها و هیات های ورزشی صورت گیرد تا بتوان رانت و سیاسی کاری را از آن ها حذف کرد.

وی همچنین خواستار پاسخگویی عملکرد مدیران و مسئولان فدراسیون ها و هیات های ورزشی در مدت زمان تصدی‌گری‌شان شد و گفت: ترک فعل‌های صورت گرفته قابل قبول نیست و فعالیت‌های این افراد باید بررسی شود زیرا ورزشکاران آبادانی نیز از این موضوع رنج می برند.

مولوی از ارائه فهرست هیات های کم کار و بی تحرک شهرستان آبادان جهت بازرسی به مجلس شورای اسلامی خبر داد و عنوان کرد: افرادی که سال ها سکاندار هیات‌های ورزشی در شهرستان آبادان بوده‌اند و هیچ تحرکی نداشته اند، باید پاسخگوی رفتار خود باشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار