تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۲۹۱۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعل خواستن در تمام مجموعه فولاد وجود داشت
 یک مربی فوتبال درباره قهرمانی فولاد در جام حذفی، گفت: مهمترین عامل در موفقیت فولاد این بود که فعل خواستن در وجود تمام بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه به وضوح دیده می‌شد.

عزیز فریسات با تبریک قهرمانی فولاد و با بیان این که مردم خوزستان به قهرمانی فولاد و این شادی نیاز داشتند، اظهار کرد: مهمترین عامل در موفقیت فولاد این بود که فعل خواستن در وجود تمام بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه به وضوح دیده می‌شد. یک تیم وقتی می تواند موفق باشد که همه با هم از تدارک و هوادار تیم گرفته تا کادرفنی و بازیکنان، مصمم به انجام کار بزرگی شوند که این مهم در تیم فولاد وجود داشت و همگی متحد و یک دست بودند.

وی با اشاره به موفقیت فولاد در جام حذفی، گفت: استقلال تیم بزرگ، ریشه دار و پرهواداری است اما فولاد واقعا زیبا فوتبال بازی کرد و رفته رفته نیز نبض بازی را به دست گرفت و حتی می توانست در جریان ۹۰ دقیقه مسابقه برنده باشد. البته فولاد در دو تایم وقت‌های اضافه هم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت که بهره نبردند تا این که فولاد در ضربات پنالتی برنده شد. بازی زیبای فولاد به خواسته و تاکتیک در نظر گرفته شده کادرفنی برمی گردد که همراه با نتیجه نیز بود.

این مربی فوتبال خوزستان درباره عملکرد سه بازیکن خارجی فولاد، عنوان کرد: وقتی یک تیم نتیجه می‌گیرد تمام بازیکنان خوب ظاهر می شوند و به نظرم بازیکنان خارجی فولاد نیز توانستند به سهم خود خوب کار کنند و عملکردشان قابل دفاع است.

فریسات در پاسخ به این سوال که فولاد برای تداوم این موفقیت باید چکار کند؟ گفت: فولاد در برخی پست ها ضعف هایی دارد و کادرفنی نیز همیشه به این موضوع اشاره داشتند که متاسفانه به دلیل بسته بودن پنجره فولاد نتوانستند ضعف های خود را با جذب بازیکن پوشش دهند. امیدوارم این پنجره باز شود و فولاد بتواند بازیکنان دلخواه خود را جذب کند تا با قدرت بیشتری در مسابقات ظاهر شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار