تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۲۴۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
داوطلبان تبلیغات خود را درجهت حضور حداکثری مردم در انتخابات انجام دهند
 فرماندار دشت آزادگان گفت: نامزدها باید برنامه تبلیغاتی خود را فقط در جهت حماسه آفرینی در این رویداد سیاسی و دعوت حداکثری همه آحاد جامعه انجام دهند.

 حمید سیلاوی دوشنبه در نشست توجیهی نامزدهای انتخابات شورهای اسلامی شهر این شهرستان بیان کرد: رعایت قانون، اخلاق انتخاباتی ، احترام به نامزدهای  رقیب ودعوت مردم جهت حضورحداکثری باید مهمترین اولویت فعالیت نامزدها درتبلیغات باشد. 

وی گفت: تمام تلاش ما و همه دست اندرکاران انتخابات  این است که انتخابات آرام با شور و شعور سیاسی و حضور حداکثری در شهرستان  برگزار شود.

سیلاوی افزود: مجوز حضور در شوراها با آرای صحیح و با هدف خدمت صادقانه به مردم افتخاری است  که با رأی مردم به اشخاص  داده می شود.

 فرماندار دشت آزادگان اظهار امیدواری کرد: مردم فهیم همانند روزهای دفاع مقدس، در روز انتخابات با مشارکت گسترده در امر انتخابات بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را دلسرد کرده و زمینه توسعه و آبادانی کشور را با انتخاب افراد اصلح فراهم خواهند کرد.

سیلاوی اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید در این دوره،  خدمت به مردم و بهبود شرایط حاکم بر جامعه را مد نظر داشته باشند تا با اقدامات ارزنده خود امید را در جامعه گسترش دهند.

سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار