تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۲۲۱۰۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیچ یک از بیماران سرطانی دزفول به علت کرونا فوت نکرده است
 رئیس بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی(ع) دزفول گفت: تاکنون هیچ یک از بیماران مبتلا به سرطان زیر پوشش انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول به علت ابتلا به کرونا فوت نشده اند.

محمدرضا اسماعیل چگنی افزود: بیماران مبتلا به سرطان از سیستم ایمنی بسیار ضعیفی برخوردارند لذا این دسته از بیماران در مواجه با ویروس کرونا جزو گروه های پرخطر محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: شناسایی و درمان به موقع بیماران کرونایی و انجام قرنطینه در کنترل کووید ۱۹ ضروری است و در این راستا در همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، شناسایی و رهگیری بیماران مبتلا به کرونا به صورت ویژه در دستور کار این بیمارستان  قرار گرفت.

اسماعیل چگنی  با تاکید بر اینکه سلامتی بیماران سرطانی و پیشگیری از ابتلای آنان به کرونا در اولویت نخست این بیمارستان قرار دارد، گفت: سال گذشته اقداماتی درخصوص پیشگیری و رهگیری ویروس کرونا در این بیمارستان انجام شده که تشکیل تیم رهگیری مستقل در بیمارستان، آموزش چهره به چهره نکات بهداشتی به بیماران، گندزدایی و ضدعفونی تمامی سطوح بیمارستان به صورت مداوم از جمله این اقدامات است.

وی افزود: تا کنون انجام تست کرونا(pcr) برای بیماران سرطانی خارج از نوبت و با مساعدت مرکز بهداشت شهرستان دزفول در محیطی استریل انجام شده است.

رییس بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع) دزفول گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ یک از بیماران سرطانی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) به علت کرونا فوت نشده که نشان از تلاش پرسنل  بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) و  مساعدت مرکز بهداشت شهرستان دزفول است .

وی افزود: تاکنون به هیچیک از پرسنل این بیمارستان واکسن کرونا تزریق نشده که امیدواریم بزودی انجام شود.

شهرستان دزفول در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و ظرفیت بیمارستان بزرگ این شهرستان تکمیل است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار