تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۲۲۰۸۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تزریق یکهزار دوز واکسن کرونا در خرمشهر
 رییس مرکز بهداشت خرمشهر گفت:یکهزار دوز واکسن کرونا در شهرستان خرمشهر، از ابتدای طرح واکسیناسیون علیه بیماری کرونا (۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ) تاکنون، در ۲ مرحله به افراد پرخطر و دارای بیماری زمینه‌ای تزریق شد.

ضیاء عبیدوای بیان کرد: تاکنون ۷۰۰ نفر از مردم شهرستان خرمشهر بر اساس اولویت بندی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دوز اول واکسن کرونا و بیش از ۳۰۰ نفر نیز دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در این ۲ مرحله تزریق واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان درگیر با کرونا، سالمندان سرای سالمندان، جانبازان، پاکبانان، بیماران دیالیزی، بیماران سرطانی و پزشکان بخش خصوصی درگیر با کرونا انجام شده است.

عبیداوی محل تزریق واکسن کرونا به سالمندان را سرای سالمندان صادقین خرمشهر بیان کرد و گفت: سالمندان در سرای سالمندان، پاکبانان در محل شهرداری، و بقیه گروه‌ها در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر و مرکز بهداشت واکسینه شدند.

وی ادامه داد: واکسن‌های موجود از نوع اسپوتنیک روسی، بهارات هندی و سینوفارم چینی بوده که هر سه نوع واکسن، در ۲ مرحله و با فاصله ۲۸ روز انجام شد.

۱۶ شهرستان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

شهرستان‌های شادگان ، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار