تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۱۸۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی بهترین آرایشگاه های زنانه
معرفی بهترین آرایشگاه های زنانه

سایت عروس ایرانی یکی از معتبرترین سایت های آرایشی بوده و خدمات مختلف مربوط به آرایشگاه های زنانه را معرفی می کند. در این مقاله عروس ایرانی، خوانندگان را با بعضی از خدمات مربوط به آرایشگاه های زنانه به طور مختصر آشنا می کند.

کاشت مژه

کاشت مژه یکی از پرطرفدارترین خدماتی است که این روزها در آرایشگاه های زنانه برای مشتریان انجام می شود. به طور کلی می توان گفت دو نوع روش برای کاشت مژه وجود دارد و این دو روش شامل کاشت موقت مژه و کاشت دائم مژه می باشد. در روش کاشت موقت مژه، مدت دوام مژه هایی که برای مشتری کاشته می شوند، فقط به مدت یک هفته است زیرا چسبی که در این نوع کاشت مژه مورد استفاده قرار می گیرد، دوام کمی دارد. برای کاشتن مژه به روش موقت موادی مانند موی انسان، موی اسب و سمور، فیبرهای مصنوعی یا ابریشم به کار برده می شود. کاشت مژه یکی از روش های جدید برای جذاب شدن و زیبا شدن مژه ها بوده و این روزها بسیاری از سالن های زیبایی کار کاشت مژه را به صورت حرفه ایی برای مشتریان انجام می دهند. مشتریان بعد از کاشت مژه باید نکات خاصی را رعایت کنند تا مژه های تازه کاشته شده آنها آسیبی نبیند. یکی از نکات مهم و قابل توجه که در مورد کاشت مژه وجود دارد این است که تعداد مژه هایی که برای کاشت روی مژه مشتری انتخاب می شود، باید با توجه به حجم مژه های او انتخاب شود. در صورتی که مشتری مژه های نازک و کم حجمی داشته باشد، آرایشگر باید از مژه های بیشتری برای پر کردن مژه های او استفاده کند. ولی اگر مشتری مژه های پرپشتی داشته باشد، باید از مژه های کمتری برای او استفاده شود. در حقیقت می توان گفت قیمت کاشت مژه در سالن های زیبایی مختلف بستگی به مواد مصرفی داشته و این قیمت در آرایشگاه ها متفاوت است. افرادی که مژه می کارند، باید بعد از مدتی برای ترمیم مژه های خود باید به آرایشگاه مراجعه کنند. برای انجام خدمات کاشت مژه شما می توانید بهترین سالن های زیبایی کرج را در سایت عروس ایرانی پیدا کنید.

رنگ و مش

رنگ و مش موها، یکی دیگر از خدماتی است که آرایشگاه های زنانه به مشتریان ارائه می دهند. این روزها بسیاری از سالن های زیبایی در زمینه رنگ و مش، هایلایت، آمبره و سامبره تخصص دارند. در حقیقت تمام خدماتی که مربوط به رنگ مو می باشد در سالن های زیبایی زنانه به طور تخصصی برای مشتریان انجام می شود. به طور کلی می توان گفت خدمات مختلفی مثل رنگ؛ مش؛ هایلایت؛ سامبره و آمبره یکی از پرطرفدارترین خدمات آرایشگاه های زنانه بوده و کارهایی که مربوط به رنگ مو است یکی از مهمترین خدماتی است که در آرایشگاه های زنانه ارائه می شود. در سال های اخیر با توجه به مد، مدل های مختلفی از رنگ و مش در حال ورود به دنیای آرایشگری است. بسیاری از آرایشگران با شرکت در دوره های آرایشگری، تکنیک های جدیدی در مورد رنگ و مش یاد می گیرند. آن دسته از سالن های زیبایی که تکنیک های جدید را برای رنگ و مش مو مورد استفاده قرار می دهند، می توانند پیشرفت قابل توجهی در عرصه آرایشگری به ویژه خدمات مربوط به رنگ و مش داشته باشند. در حال حاضر بسیاری از آرایشگاه های زنانه برای رنگ کردن موی مشتریان از بهترین متریال و پودرهای دکلره استفاده می کنند در نتیجه موی مشتری به هیچ عنوان آسیب نمی بیند.

میکروپیگمنتیشن ابرو

روشی که برای آرایش دائمی یا نیمه‌ دائمی ابرو مورد استفاده قرار می گیرد، میکروپیگمنتیشن نامیده می شود. میکروپیگمنتیشن روشی است که برای فرم دادن به ابرو به کار برده می شود ولی این روش برای سایر اجزای صورت نیز قابل استفاده است. در حقیقت می توان گفت میکروپیگمنتیشن ابرو روشی جدید برای فرم دادن به ابرو و پوشاندن عیب های ابرو بوده و برای این کار از تکنیک‌های مختلفی مانند تکنیک تاتو استفاده می شود. میکروپیگمنتیشن ابرو با وارد کردن رنگ‌های معدنی ضد حساسیت و همچنین با به کار بردن سوزن های بسیار ریز در زیر پوست انجام می شود. رنگی که برای میکروپیگمنتیشن ابرو به کار برده می شود، با وارد شدن به دومین لایه پوست و با ایجاد رنگی ملایم و طبیعی، جلوه خاص و زیبایی در ابرو ایجاد می کند. در حقیقت میکروپیگمنتیشن ابرو وارد کردن رنگ دانه های ریز توسط نوعی سوزن مخصوص به لایه دوم پوست یعنی لایه درم است. از این تکنیک برای پر نمودن قسمت های خالی ابرو یا فرم دادن به کل ابرو به شکل خطوط مویی استفاده می شود. روش میکروپیگمنتیشن تفاوت های زیادی با تاتوی ابرو داشته و مهم ترین تفاوت آن استفاده از پیگمنت هایی است که با جوهر تاتو تفاوت زیادی دارند. معمولاً مدت زمان لازم برای انجام میکروپیگمنتیشن در حدود نیم ساعت است و برای کاهش درد در حین کار، از اسپری ها و کرم های بی حس کننده مخصوص استفاده می شود. در بسیاری از مواقع بعد از انجام میکروپیگمنتیشن ابروهای مشتری کمی ورم می کند، به همین دلیل متخصصین این کار به مشتریان پیشنهاد می دهند تا بعد از تمام شدن کار، از پماد ضد التهاب استفاده کنند. در میکروپیگمنتیشن ابرو، آرایشگر برای شروع کار خطوطی با زاویه های خاص در جهت رویش ابرو می کشد. هر اندازه این خطوط دارای ظرافت بیشتری باشد، نتیجه کار نیز طبیعی تر و زیباتر خواهد بود. در این روش، وارد کردن رنگ به زیر پوست ابرو، به وسیله یک دستگاه مخصوص که یک سوزن دارد، انجام می شود. اگر دستگاه میکروپیگمنتیشن قوی بوده و لرزشی نداشته باشد، کار میکروپیگمنتیشن ابرو با کیفیت بهتری برای مشتری انجام می شود.

میکروبلیدیگ ابرو

میکروبلیدینگ یکی از روش های آرایشی برای ابرو بوده و به وسیله قلمی که از چند سوزن تشکیل شده، خطوطی باریک و نازک مانند تارهای ابرو به وجود می آورد. این قلم با وجود رنگدانه هایی که دارد، موجب پر شدن نواحی خالی ابرو شده و در نتیجه ابرو را پر تر نشان می دهد. در حقیقت می توان گفت میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای آرایش ابرو بوده و در حدود یک سال دوام دارد. با استفاده از روش میکروبلیدینگ، ابروهای نازک و کم حجم، پر پشت شده و زیبا به نظر می رسد. میکروبلیدینگ ابرو به روش دستی و با استفاده از قلم بلید که نوعی ابزار غیر الکتریکی و بدون موتور است صورت می گیرد . بلید دارای سوزنهایی یک بار مصرف در مدل های فلت یا اسلوپ می باشد و با فشردن سوزن ها بر روی پوست حرکت کرده و به این ترتیب کار طراحی ابرو انجام می شود. به طور کلی می توان گفت میکروبلیدینگ با توجه به نوع پوست افراد بین یک سال تا یک سال و نیم دوام دارد. مدت دوام میکروبلیدینگ برای افرادی که پوستی چرب دارند، یک سال است ولی برای افرادی که دارای پوستی معمولی هستند، 18 ماه می باشد. میکروبلیدیگ باید بعد از مدتی ترمیم شود زیرا بعد از مدتی کم رنگ شده و در نهایت محو می شود. یکی از مهمترین مزیت های میکروبلیدینگ ابرو این است که هیچ گونه لک یا تغییر رنگی در روی پوست ابرو به وجود نمی آورد. میکروبلیدینگ به راحتی با نوعی ماده مخصوص پاک می شود. قبل از میکروبلیدینگ ابرو، افراد نباید ابروهای خود را با موچین مرتب کرده یا ابروهای خود را رنگ کرده باشند. بعد از میکروبلیدیگ ابروها در هفته اول، ابروها باید روزی دو مرتبه با آب و صابون آنتی باکتریال شسته شود.

:
:
:
آخرین اخبار