تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۱۷۵۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: برگزاری مراسم اجتماعی فرهنگی در شوش ممنوع است
 فرماندار شوش با تشریح محدودیت‌های جدید ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان گفت: برگزاری مراسم اجتماعی، مذهبی و فرهنگی در شهرستان شوش ممنوع است.

عدنان غزی افزود: با توجه به آخرین وضعیت شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا و هماهنگی‌های صورت گرفته، محدودیت‌هایی در گروه‌های شغلی سه و چهار اعمال و این تعطیلی و محدودیت‌ها تا اطلاع بعدی اجرا خواهند شد.
وی ادامه داد: این محدودیت‌ها در سطح شهرستان اجرا می‌شوند و درصورت رعایت نکردن، با افراد متخلف برخورد قاطع می‌شود.

رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان شوش با بیان اینکه گروه‌های شغلی سه و چهار مشمول این تعطیلی و محدودیت شدند، اظهارداشت: این گروه‌های شغلی شامل دانشگاه‌ها و مدارس، زبانسراها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه، باغ موزه‌ها، آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلاها هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری آزمون حضوری در گروه سه ممنوع است، افزود: برگزاری مراسم اجتماعی، مذهبی و فرهنگی، همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مدارس شبانه روزی، کافه‌ها، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها که جزو گروه‌های شغلی سه و چهار هستند تا اطلاع بعدی مشمول این تعطیلی و محدودیت می‌شوند.
غزی بیان کرد: تجمع در آرامستان‌ها و زیارت اهل قبور در شوش و شهرهای تابعه ممنوع است و در صورت مشاهده و تردد خودروها در این محدودها به عنوان تخلف، جریمه خواهند شد.

رئیس شورای سلامت شهرستان از شهروندان خواست از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و با رعایت نکات بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، در راستای حفظ سلامت فردی و عمومی گام بردارند.

شهرستان شوش در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار