تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۱۷۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان معرفی شد
  تکلیف سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان سرانجام بعد از رایزنی های فراوان و مذاکره با چندین مربی، مشخص شد.

مهران حسنوند مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان  اظهار داشت: داریوش یزدی پیشکسوت فوتبال خوزستان که سابقه هدایت تیم استقلال اهواز را دارد هدایت تیم نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت.

وی افزود: پس از قطع همکاری سیدمجتبی حسینی با نفت مسجد سلیمان، مدیران باشگاه به دنبال سرمربی جدید برای هدایت تیم در ادامه فصل بودند. ۲ روز گذشته در حالی که باشگاه با حمید درخشان به توافق رسید و خبر آن در رسانه ها انتشاریافت اما حضور درخشان پس از چند ساعت منتفی شد و قرار شد بهروز مکوندی هدایت تیم را به دست بگیرد.

حسنوند بیان کرد: مکوندی ظهر روز گذشته پس از نشست با مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان به توافق نرسید و این امر موجب شد مسئولان باشکاه با داریوش یزدی وارد مذاکره شوند. در نهایت یزدی که اصالتا مسجدسلیمانی است به طور رسمی سرمربی تیم شد و قراردادش را با باشگاه امضا کرد.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: آقای یزدی یکی از مربیان بومی شهرستان است که سابقه هدایت تیم های استان را دارد. امیدواریم با تصمیمات کادر فنی و تقویت تیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و در جایگاه مناسبی از جدول قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه اردوی تیم اکنون در تهران در حال انجام است گفت: تمام تلاش مجموعه باشگاه، موفقیت تیم و شاد کردن دل هواداران است. در نیم فصل اول بازی های خوبی ارائه دادیم و در خانه نتایج بسیار خوبی مقابل تیم های بزرگی همچون استقلال، سپاهان، گل گهر، فولاد و شهرخودرو کسب کردیم.

حسنوند عنوان کرد: ۹۰ درصد شاکله تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییر کرد اما با این وجود بازیکنانمان از جان مایه گذاشته و در تمام بازی ها بسیار جنگنده و پرتلاش ظاهر شدند. در تیم ما اتحاد و همدلی حرف اول را می زند و قطعا در ادامه مسابقات بازی های به مراتب زیباتری انجام می دهیم.

وی افزود: دستمزد تمام بازیکنان بر حسب قراردادی که با باشگاه دارند به حسابشان واریز شده و از این بابت اولین تیمی هستیم که تا پایان نیم فصل به تعهداتمان در این زمینه عمل کردیم.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۱۸ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد. این تیم فصل گذشته به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار