تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۲۱۶۵۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مبادی ورودی و خروجی شهرستان دزفول مسدود می‌شود
 فرماندار ویژه دزفول از ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ و انسداد مبادی ورودی و خروجی این شهرستان خبر داد.

علی فرهمندپور  اظهار داشت: وضعیت کرونا در استان خوزستان بحرانی شده که با کمی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حالت قرمز خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به توضیحات ارائه شده در ستاد استانی مقابله با کرونا این نوید داده شد که با رعایت پروتکل‌ها به مدت یک هفته دزفول می‌تواند از وضعیت قرمز کرونا خارج شود.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول درباره اعمال محدودیت‌ها در این شهرستان گفت: از ساعت 21 تردد بطور کلی ممنوع است و از شهروندان تقاضا داریم نسبت به اجرای این مصوبه ملی اهتمام لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: بجز خودروهای امدادی، خدماتی و انتظامی تردد سایر خودروها بعد از ساعت 21 خلاف مصوبات ستاد کرونا است و بر اساس قانون مشمول 500 هزار تومان جریمه نقدی خواهد شد.

فرهمندپور تصریح کرد: اصناف و مشاغل گروه دو، سه و چهار اجازه فعالیت نخواهند داشت و ادارات با یک سوم نیرو فعال خواهند بود. آرامستان‌ها، پارک‌ها و فضاهای سبز تعطیل خواهند بود همچنین برگزاری مراسم عروسی و عزا ممنوع است.

این مقام مسئول اذعان کرد: تحویل متوفی در ساعت 6 تا 8 صبح به منزله ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم تشییع و تدفین است نه آنکه در ساعات ذکر شده مراسم برگزار شود.

وی ادامه داد: همانطور که در اخبار قبلی ذکر شد چاپخانه‌ها اجازه چاپ اعلامیه‌های فوت دارای زمان و مکان تشییع را ندارند و برابر قانون مجوز کسب آن‌ها باطل و پلمب خواهند شد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسدود خواهند شد و پلاک‌های غیربومی اجازه ورود به شهرستان دزفول را ندارند و امکان گردشگری محدوده شهرستان به شدت رصد خواهند شد.

وی عنوان کرد: آمار مبتلایان و موارد بستری در حال افزایش است و فعلا گزارشی از افزایش فوت ناشی از کرونا نداشتیم اما با ادامه این روند باید منتظر بالا رفتن آمار فوت باشیم.

فرهمندپور تصریح کرد: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بصورت همگانی و جدی گرفتن این ویروس شرایط قرمز را به شرایط بهتری تغییر دهیم.

به گزارش تسنیم، مطابق جدیدترین بررسی‌ها 8شهر اهواز، کارون، دزفول، شادگان، آبادان، خرمشهر، شوشتر و ماهشهر در وضعیت قرمز و بسیار پر خطر کرونا قرار گرفتند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار