تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۱۶۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۵ طرح در بخش اسماعیلیه اهواز به بهره‌برداری رسید
  ۲۵ طرح در روستاهای بخش اسماعیلیه اهواز روز شنبه در آیینی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی و روستاییان به بهره‌برداری رسید.

  فرماندار شهرستان اهواز در این آیین با گرامیداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه این طرح‌ها در ۲۵ روستای بخش اسماعیلیه اجرا شد، افزود: این طرح‌ها شامل ۴۷ هزار و ۹۵۷ متر مربع زیرسازی و آسفالت، ۱۱ هزار و ۶۰۶ متر مربع بهسازی معابر و اجرای جوی و جدول، ۳۵۰ متر لوله‌گذاری و دفع آب‌های سطحی، ۳۰۰ متر نصب و اجرای پایه روشنایی و کمک به تعمیر و تجهیز هفت مدرسه است.

جمال عالمی نیسی افزود: این طرح ها با اعتبار ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده و روستاهای فاقد دهیاری توسط فرمانداری و بخشداری اجرا شده است.

وی ادامه داد: در ۲ سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی در سه بخش مرکزی، اسماعیلیه و غیزانیه اهواز ، اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها، ساخت مسکن، آبرسانی، روشنایی و برق رسانی در روستاها صورت گرفت و بخش زیادی از مشکلات این مناطق برطرف شد.

عالمی نیسی ادامه داد: تلاش بر این است تا دیگر مشکلات با اولویت پیگیری و برطرف شوند.

بخشدار اسماعیلیه اهواز نیز در این آیین گفت: با اجرای این طرح‌ها بخش قابل توجهی از مشکلات در این روستاها برطرف شد و با توجه به کم برخوردار بودن این منطقه، امید است که این خدمات رسانی با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

الیاس نیسی افزود: ۱۳۵ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های ۱۸ روستا در بخش اسماعیلیه اهواز زیرسازی و بهسازی شده که برای آسفالت نیازمند تامین قیر رایگان از محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه برطرف کردن مشکل آب از مطالبات مهم روستاییان این بخش است، بر تکمیل طرح خط انتقال ۱۸ کیلومتری شرکت نفت، برای تامین آب پایدار روستاهای دهستان شمالی بخش اسماعیلیه تاکید کرد.

بخش اسماعیلیه با  ۵۲ روستا در جنوب شهرستان اهواز واقع شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار