تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۱۴۲۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تهرانی ها چطور تور کیش ارزان و مناسب را رزرو کنند؟

تور کیش از تهران سفری است که برای نه ‌تنها تهرانی ‌ها پر است از جاذبه و دیدنی که می ‌خواهند لحظه ‌ای از شلوغی خیابان ‌های تهران فرار کرده و در وسعت و پاکی فضا و هوای یک ‌خطه دیگر از سرزمینمان بیارامند.

بلکه تمامی هم ‌وطنان عزیزمان را از هر شهری مثل مشهد، رشت، تبریز، اصفهان، شیراز و اهواز با سخاوت کامل مهمان می ‌کند. فرقی نمی ‌کند شما برای راهی شدن از مشهد، قم، اصفهان، تبریز، یزد، شیراز و یا تهران با آژانس فارا گشت کورش کبیر تماس گرفته باشید، به‌ هر حال می ‌توانید مطمئن باشید یک جای خوب و مطابق میلتان در بین هتل ‌ها و پروازهای این آژانس به شما تعلق خواهد گرفت.

با این انتخاب در سایۀ آن، جزیره کوچک و آرام اما زیبا و توریستی را دیدن نموده و در مروارید خلیج ‌فارس از زیبایی ‌های بی ‌شمار آن لذت ببرید.

علاوه بر امکانات مناسب توریستی برای مسافران، منطقه آزاد کیش مکان خوبی برای انواع تجّار و بازرگانان فراهم نموده تا حین داد و ستدهای کاری لحظات مفرحی را در آن جا سپری کنند. چون مراکز خرید کیش کالاهای بی ‌نظیر با برندهای مطرح دنیا را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

تهرانی ها چطور تور کیش ارزان و مناسب را رزرو کنند؟

این شهر جنوبی کشور با آب ‌وهوای مخصوص به این مراکز و در نزدیکی بندر لنگه جایگاه مناسبی برای جشنواره‌ های متنوع در هر سال را فراهم کرده که بسیاری توریست ‌ها را به لذت دیدن و حظ نمودن از آن‌ ها راهی این سرزمین می ‌کند. به خصوص در ایام عید که تور کیش نوروز رنگ و لعاب دیگری در فصل بهار دارد. جزیره‌ای که صخره‌های مرجانی آن به ‌تنهایی می ‌توانند یکی از بهترین سفرهای هر فرد را ساخته و یکی از برترین انتخاب ‌های آن را به خود اختصاص دهند.

برای رزرو تور کیش از تهران چه کاری باید انجام دهید؟

برای رزرو تور کیش از تهران باید اول از همه یک آژانس مجری اصلی که تخفیف های خوب و به صرفه ای را برای مسافران فراهم می کنند در نظر بگیرید. در کنارش این آژانس باید مجوز رسمی از سازمان گردشگری داشته باشد و سابقه اجرای تورهای متنوع کیش با قیمت ارزان.

بعد از آن با آژانس مسافرتی مذکور که در تهران مستقر است تماس می گیرید، عضو کانال تور مسافرتی داخلی آن ها می شوید و یا به وب سایت آن ها رجوع می کنید تا از قیمت های به روز اطلاع پیدا کنید.

مطمئنا تاریخ دلخواه و راحت شما برای مسافرت به جزیره از نظر برنامه زندگی و کاری خیلی مهم و متفاوت است. بنابراین این مشاوره می تواند طبق سلیقه و خواسته شما اجرای تور کیش را آسان کند.

دو تا از سوال های مهمی که توسط آژانس معتبر مثل فارا گشت از شما پرسیده می شود شامل این ها می شود:

1. چند شب می خواهید در تور کیش اقامت داشته باشید؟ معمولا جواب ها به دو شب و سه روز و یا چهار شب و سه روز ختم می شود. به نظر من هم 3 شب و 4 روز می تواند گزینه مناسبی باشد. مگر این که وقت آزاد بیشتری داشته باشید که آن موقع تور 5 روزه هم جذابت های خاص خود را دارد.

2. هتل چند ستاره می خواهید اقامت داشته باشید؟ این یکی از مهمترین قسمت های هر سفر است. چون سلیقه هر مسافر تهرانی برای محل اقامت با دیگری متفاوت است. یک نفر هتل 3 ستاره می پسندد تا در هزینه مسافرت صرفه جویی کند و به جایش به تفریحات بیشتر بپردازد. یک نفر دیگر هتل 4 ستاره را انتخاب می کند تا در حاشیه امن محل اقامت باب میل قرار گیرد. مسافرینی نیز هستند که هتل های 5 ستاره و لوکس را می پسندد تا از نظر اقامت شب در کیش تجربه متفاوت و لاکچری را داشته باشند.

تهرانی ها چطور تور کیش ارزان و مناسب را رزرو کنند؟

پیشنهاد هتل های مناسب تهرانی ها در تور کیش

بعد از انتخاب تعداد روزهایی که دوست دارید در کیش بمانید بریم ببینیم چه هتل هایی مناسب تر هستند:

تور کیش هتل شایگان، یکی از بهترین انتخاب ها هتل شایگان کیش می باشد. چون به نوعی میانگین سلیقه مثب اکثر مسافران است. یعنی هم کیفیت و تمیزی هتل های 4 ستاره تاپ و پنج ستاره را دارد و هم قیمت در حد هتل 4 ستاره. از طرفی نزدیکی به مراکز خرید هم باعث می شود که در اولویت لیست تهرانی ها باشد.

تور کیش هتل ویدا، این هتل یکی دیگر از هتل های خوب و 5 ستاره جزیره است که به نوعی نوساز هم حساب می شود. قیمت مناسب و کیفیت خوب از جمله ویژگی های اصلی آن هست.

تور کیش هتل شایان، هتلی معروف و 5 ستاره که از قبل از انقلاب شروع به فعالیت کرد و هنوز هم به مسافران جزیره سرویس دهی مناسبی دارد. از ویژگی های اصلی هتل شایان نزدیکی به دریا است. طوری که می توانید پنجره اتاق را باز کنید و به دریای زیبای آبی نگاه کنید.

تور کیش هتل پانیذ، هتلی دو ستاره تاپ که مناسب افرادی است که می خواهند سفری ارزان را تجربه کنند و ولی هتل محل اقامتشان نیز تمیز و خوب باشد. این هتل نزدیک میدان پردیس و مرکز خرید پردیس 1 و 2 نیز هست.

تور کیش هتل هلیا، این هتل 4 ستاره برای مسافرینی که می خواهند در هتلی متوسط و با قیمت ارزان در خور شایسته جزیره اقامت داشته باشند، پیشنهاد مناسبی است. این هتل به میدان امیر کبیر و امکانات اطراف میدان بسیار نزدیک است. از طرفی دیگر رو به روی مرکز خرید زیتون قرار گرفته.

هتل های بسیار زیاد دیگری نیز هستند که با آژانس فارا گشت قابل رزرو برای شما با تخفیف ویژه هستند. این هتل ها با اسم های معروف هتل داریوش، هتل ترنج، مریم، کوروش و هتل صدف شناخته می شوند که در مطلبی دیگر به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

تهرانی ها چطور تور کیش ارزان و مناسب را رزرو کنند؟

پرواز های مختلف از فرودگاه تهران به فرودگاه کیش

فرودگاه بین المللی تهران یا همان مهرآباد هر روز پروازهای مختلفی در ساعات متنوع به سمت جزیره کیش دارد. یعنی از ساعت 5 الی 6 صبح تا ساعت 23 می توانید پروازهای مختلف از شرکت های هواپیمایی معروف انتخاب کنید. همه این پروازها به صورت چارتر و سیستمی قابل رزرو هستند. این تنوع باعث می شود که قیمت های ارزان با کیفیت های متفاوت را با رزروهای اکونومی یا بیزنیس کلاس و هواپیماهای بوئینگ و ایرباس داشته باشید.

شرکت های هواپیمایی همچون: ماهان، ایران ایر، ایران ایر تور، معراج، کیش ایر، زاگرس، تابان، کاسپین، معراج و قشم ایر تنها چند شرکت از میان ده ها ایرلاین داخلی هستند که از تهران به کیش پرواز دارند.

بعد از انتخاب هتل باب سلیقه، شرکت هواپیمایی که دوست داری و یا از سرویس های منظم آن شنیده ای را در ساعتی که دوست داری و راحت هستی حرکتی کنی، توسط کارشناس تور انتخاب کن.

تفریحات مختلف کیش برای تهرانی ها

اگر قصد عزیمت به این جزیره را دارید انواع تفریحات چون غواصی، جت اسکی، ماهیگیری، فلای بورد، اسکی روی آب و... تفریحات آبی بی ‌نظیری را برای شما محیا می ‌کنند. این تفریحات خیلی مورد علاقه تهرانی ها هستند.

در ادامه این تفریحات می شود به شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، نمایشگاه خزندگان، کشتی یونانی، کلبه هور، پارک پرندگان و دلفین ها و ده ‌ها جاذبه تاریخی، فرهنگی و طبیعی دیگر اشاره کرد. همه این ها می ‌توانند در جزیره ای با متناسب‌ ترین آب ‌وهوا، لذتی فراوان را برای شما پدید بیاورند که گاه بر ساحل دریا و با ماسه‌ های نقره‌ای، سفید و مرجانی همراه باشید و گاه در بازارهای خرید متنوع، معروف و زیبایش کمال لذت را از خرید های ناب و ارزان ببرید.

حتی می توانی در تور دور جزیره کیش که به صورت رایگان توسط آژانس مسافرتی و هواپیمایی برگزار می شود نیز انتخاب کنی.

بعد از مشاوره و جمع بستن همه موارد ذکر شده با هم، کامل ترین و بهترین تور را طبق سلیقه ات رزرو کرده ای. این تورهای طبق سلیقه، از توانایی های یک آژانس مجری مستقیم یا اصلی برای مسافرانش است.

بهترین تور کیش از تهران برای رزرو

تور کیش از تهران یعنی یک پرواز مستقیم از شهری دود گرفته و غبارآلود که زمانی به بلندی برج میلاد و مراکز زیبایی تفریحی خود می ‌نازید به جزیره ای زیبا و خوش آب و هوا.

امروزه چنان در هوایی دم ‌گرفته و خفه غرق شده تهران که شاید جاذبه‌ هایش کمتر به چشم مسافران بیاید. بنابراین انتخاب کیش به عنوان مقصد مسافرتی یعنی سفر به شهری که در همان ابتدا هوایی خنک و نسیمی فرح ‌بخش را به استقبال مهمانان خود می ‌فرستد. هرچه در این شهر به ‌پیش بروید نه ‌تنها ریه‌ هایتان از پاکی سرشار می ‌شود، بلکه چشمانتان نیز با تمیزی شهر و زیبای موج ‌ها و سرسبزی درختان گره‌ خورده و غبار از تن می ‌زدایند.

تهرانی ها چطور تور کیش ارزان و مناسب را رزرو کنند؟

آژانس مسافرتی فارا گشت با آدرس سایت faragasht.com به عنوان مجری مستقیم تور کیش از تهران و رزرو تورهای تخفیف خورده و ارزان کیش از شهرهای تهران، رشت، اصفهان، مشهد، تبریز و اهواز، پیشکسوت و کوشا در اجرای انواع تورهای داخلی و ایرانگردی است. سال‌ ها است که رفیق راه و هم ‌سفر هم‌ وطنان عزیزمان است تا در تمامی شهرهای ایران ‌زمین سفرهای خاطره ‌انگیزی به سمت کیش برایشان رقم بزند.

همه این ها را مدیون لطف و یاری خداوند بی نهایت مهربان هستند.

فرقی نمی ‌کند شما مقصد سفرتان تور کیش از تهران باشد یا از هر شهر دیگری از ایران ‌زمین، این آژانس می ‌تواند خدمات شایانی را به مسافران خود تقدیم نماید. حتی از دورترین مکان به این خطه بتوانند به‌ راحتی به آنجا رسیده و بازگردند و تمامی طول سفرشان مانند یک ‌چشم بر هم زدنی نگذرد و تماشای مناظر دلربای آن تصویری باشد که بارها در جلوی چشمشان گذرانده و خاطرۀ مسافرن آن را برای خود زنده نگه دارند.

خدمات متنوع رزرو تور فقط مربوط به کیش نمی شود بلکه شما می توانید تور چابهار، تور شیراز و تور مشهد هوایی و زمینی را نیز با فارا گشت با قیمت های ارزان و لحظه آخری داشته باشید. اگر هم اهل سفر با تور قشم هستید پیشنهاد می کنم مطلب قشم اسرار آمیز ترین سفر داخلی را مطالعه کنید. تا بهترین خاطره سفر به قشم و تور کیش از تهران یا هر شهری که هستی را با هم تجربه کنید و لذت ببرید. در این مطلب با هم آموختیم که چطور تور ارزان قیمت و کاملی را برای خود و یا خانواده و دوستان در جزیره زیبای کیش رزرو کنیم.

:
:
:
آخرین اخبار