تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۱۳۸۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نحوه ی تهیه ملزومات درسی در فضای اینترنتی
 با وجود انتشارات متعدد در زمینه کتاب های آموزشی و کمک درسی تنوع کتاب ها و نام گذاری آن ها به قدری زیاد شده که به معنای واقعی هر انسانی را برای انتخاب یک کتاب کمک آموزشی به چالش می اندازد. امروز قصد از نگارش این مقاله صحبت پیرامون سری کتاب های گام به گام می باشد. همین حالا با مراجعه به گام به گام عربی دهم همکلاسی به راحتی به این مجموعه با ارزش از گام به گام های پایه دهم متوسطه دسترسی پیدا خواهید کرد.

در ابتدا برای انتخاب کتاب گام به گام بهتر است نیاز خود را از این دسته کتاب ها مشخص کنید. اصولا در کتاب های آموزشی گام به گام سعی می شود تمامی محتوای کتاب های درسی به صورت پله پله و مو به مو آموزش داده شود و شما با تهیه یکی از این کتاب ها، قاعدتا نیازی به سایر کتاب های کمک آموزشی در این زمینه نخواهید داشت. البته تیم همکلاسی این مطلب را نه تایید و نه نقض می کند و صرفا طبق تعریف آورده شده از کتاب های گام به گام در بخش اول مقدمه ی آن کتاب ها به این موضوع اشاره کرده است.

برای اینکه بهترین انتخاب را از میان کتاب های کمک آموزشی گام به گام داشته باشید، همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، نیازمند آن هستیم که نیاز خود را از این کتاب ها مشخص کنیم و بر اساس سطع علمی و توانایی های خودمان بهترین انتخاب را داشته باشیم. شما هم اکنون و با چند کلیک برای دریافت گام به گام ریاضی دهم و همچنین گام به گام سایر دروس در پایه های دبستان و متوسطه اول و متوسطه دوم کافیست اینجا کلیک کنید تا به مجموعه بزرگ گام به گام همکلاسی دسترسی داشته باشید.

نحوه ی تهیه ملزومات درسی در فضای اینترنتی

از جمله ویژگی های کتاب های آموزشی گام به گام می توان به کامل و جامع و پوشش تمامی مطالب کتاب تحصیلی توسط این کتاب ها اشاره کرد و شما دانش آموز عزیز به راحتی و اگر به فهرست کتاب تحصیلی خود تسلط نصفه و نیمه داشته باشید، با مقایسه فهرست کتاب تحصیلی با فهرست مطالب آموزش داده شده در این دسته از کتاب های گام به گام به کامل و جامع بودن این کتاب ها پی خواهید برد.

همانطور که در ابتدا ذکر شد انتشارات زیادی به دلیل استقبال بسیار زیاد دانش آموزان و خانواده ها از این دسته از کتاب های کمک آموزشی داشته اند به نشر و تکثیر پرتعداد کتاب های گام به گام پرداخته اند. اگر تا حالا دنبال کننده این مقاله بودید شما کاربر گرامی به راحتی با مراجعه به گام به گام عربی یازدهم Hamkelasi به مجموعه بزرگ نمونه سوال، درس نامه، پرسش و پاسخ های کوتاه، گام به گام و هرآنچه یک دانش آموز و اولیای دانش آموز برای ارتقاع سطح دانش فرزند خود نیاز دارند، دسترسی خواهید داشت.

از جمله انتشاراتی که بسیار دقیق و کامل به نشر و چاپ این دسته از کتاب های گام به گام پرداخته، می توان به انتشارات منتشران اشاره کرد. انتشارات منتشران برای تصحیل امر آموزش و انتخاب بهترین و مناسبت ترین گزینه برای دانش آموز در یک حرکت بسیار فکر شده کتاب های کمک آموزشی خود را در چندین سطح مختلف در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. از جمله می توان به کتاب های گام به گام، قاصدک، شاپرک، کتاب کار، کتاب های جیبی و هم شاگردی برتر اشاره کرد.

نحوه ی تهیه ملزومات درسی در فضای اینترنتی

اگر کلی به این مبحث نگاه کنیم، کتاب های کمک آموزشی همگی دنبال یک هدف هستند و آن آموزش نکات درسی و مطالب کتاب های دانش آموزان به ساده ترین و موثرترین روش ممکن است. این امر نیازمند مولفان بسیار دقیق و کارکشته ای می باشد که مباحث کتاب درسی را به حدی برای دانش آموز راحت و سلیس کنند که دانش آموز به راحتی مطالبی را که در کلاس درس متوجه نشده، در این کتاب ها به آن مهم برسد.

از دیگر ویژگی کتاب های کمک آموزشی می توان به حل تمرینات پر تعداد و متنوع برای دانش آموزان نام برد. حل تمرینات همیشه اثر بخش بوده و یکی از تکنیک های یادگیری عمیق و دقیق نیز حل تمرینات زیاد می باشد. در اصل تمرین و تلاش و پشتکار همیشه یک اصل و یک پیشنیاز برای موفقیت بوده و هرکس که در سرتاسر این کره ی خاکی به دنبال بهترین نتیجه و مقصد خاصی است، هیچوقت دست از تلاش و توکل به تنها خالق هستی نمی کشد.

:
:
:
آخرین اخبار