تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۳۸۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان برگزار می‌شود
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری دومین جشنواره جایزه فیروزه استان با نگاه ویژه به کسب و کار‌های فرهنگی بومی خبر داد.
 مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دومین جشنواره جایزه فیروزه استان با نگاه ویژه به کسب و کار‌های فرهنگی بومی با هدف شناسایی ظرفیت‌های تولیدات فرهنگی، ترویج استفاده از محصولات فرهنگی بومی و ایجاد فضای رقابتی میان تولید کنندگان، کارآفرینان و هنرمندان است.

او افزود: این جشنواره در دو بخش کسب و کار‌های نوپا (استارتاپ ها) و کالا‌های فرهنگی بومی استان به منظور حمایت و شناسایی تولیدکنندگان و علاقه‌مندان فعال استان در زمینه تولید استارتاپ‌های خلاق و فرهنگی و کالا‌های فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی متناسب با فرهنگ و سنت‌های غنی موجود در استان برگزار می‌شود.

جمشیدی ادامه داد: علاقه‌مندان باید در هر بخش آثار خود را تا ۲۵ بهمن ماه از طریق سامانه jayezehfiroozeh.ir ارسال کنند و این جشنواره با همکاری اداره کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری، پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری و شتابنده فانوس برگزار می‌شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار