تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۲۱۳۱۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت مسجدسلیمان:
قدر موقعیت‌های خود را ندانستیم
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما در بازی برابر صنعت نفت آبادان موقعیت‌های خوبی داشت ولی قدر آنها را ندانستیم.

به گزارش ایرنا مجید حسینی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در آبادان بیان کرد: بازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم ولی با این شرایط هم چندین موقعیت خوب گلزنی به دست آوردیم که گل نشد.

وی افزود: صنعت نفت تیم بسیار با کیفیتی است که در خانه به هیچ تیمی باج نمی‌دهد با این حال شایستگی کسب امتیاز در این دیدار را داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: روی گل اول با اشتباهات بچه گانه بازیکنانمان فرصت را در اختیار مهاجم صنعت نفت قرار دادیم و آنها از این اشتباه بهترین استفاده را بردند.

حسینی بیان کرد: پس از این گل فشار زیادی را روی دروازه صنعت نفت وارد کردیم ولی در زدن ضربات نهایی خیلی کم دقت بودیم تا موقعیت‌ها از دست بروند.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییر سیستم و با نفرات بیشتری درون محوطه جریمه صنعت نفت ظاهر شدیم ولی بدن بازیکنان ما تحلیل رفت تا در زدن گل موفق نشویم.

حسینی گفت: در حالی که تیم برتر میدان بودیم باز هم در خط دفاعی دچار اشتباه شدیم و فرصت را در اختیار بازیکنان صنعت نفت قرار دادیم تا آنها به گل دوم دست یابند.

وی ادامه داد:ما شایستگی خود را در این دیدار داشتیم و مستحق کسب حداقل یک امتیاز بودیم ولی به آن دست نیافتیم.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عصر روز دوشنبه از هفته دهم لیگ برتر با ۲ گل مغلوب میزبانش صنعت نفت آبادان شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار