تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۲۱۲۷۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان
 دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران که عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار و با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود.

 تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال برابر یکدیگر قرار گرفتند این در حالی است که تیم میزبان(نفت مسجدسلیمان) برای صعود به رده‌های بالایی جدول نیاز مبرم به پیروزی در این بازی داشت و در سوی مقابل تیم پیکان نیز با برتری مقابل حریف، جایگاهش را در میانه جدول تثبیت می‌کرد.

در نیمه نخست بازی، شاگردان سیدمجتبی حسینی و تارتار موقعیت‌های اندکی روی دروازه یکدیگر خلق کرده و در امر گلزنی ناموفق بودند. تساوی و کسب یک امتیاز برای هیچکدام از این ۲ تیم نمی توانست چندان مفید واقع شود.

تیم نفت مسجدسلیمان که پنجمین بازی خانگی فصل خود را انجام می‌داد، انگیزه زیادی برای کسب چهارمین پیروزی در لیگ ‌بیستم داشت؛ در آن طرف شاگردان تارتار به دنبال کسب امتیاز از این دیدار بودند تا با دست پر به تهران برگردند. نفتی ها که نمی‌خواستند در مقابل اندک هوادارانشان امتیاز از دست دهند برای پیروزی در این بازی تلاش زیادی کردند.

در حالی که بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار می شود حدود ۶۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بوده و تیم خود را تشویق می‌کردند.

همچنین برخی از هواداران که به سختی خود را به بالای اسکوربورد ورزشگاه شهید بهنام محمدی رسانده بودند از آنجا نظاره‌گر بازی بودند.

تارتار سرمربی پیشین نفت مسجدسلیمان که در این فصل هدایت پیکان را برعهده دارد پیش از شروع بازی به داخل ورزشگاه آمد و به ارزیابی زمین چمن پرداخت. چمن ورزشگاه به دلیل بارندگی روزهای گذشته از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود.

به منظور پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند. همچنین ناظران فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند.

احمد گوهری و محمد بلبلی ۲ بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نداشتند و در سوی مقابل مجید عیدی نتوانست برای پیکان به میدان رود.

تعدادی از عکاسان و خبرنگاران برای پوشش خبری این بازی قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان ممانعت شد. اسکوربورد ورزشگاه مسجدسلیمان از ابتدای بازی تا انتها خاموش بود. 

پیش از آغاز بازی سالروز حماسه ۹ دی و نیز نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.

اعتراض‌ کادر فنی تیم پیکان به تصمیم داور بازی سبب شد تا داور در دقیقه ۷۰ با حضور در کنار زمین نیمکت آنها را به آرامش دعوت کند.

در این دیدار محمدمهدی محبی از نفت مسجدسلیمان و نادر محمدی بازیکن پیکان کارت زرد دریافت کردند.

سرمربیان ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی لب خط بوده و به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در این دیدار فرهاد کرمانشاهی برای نخستین بار درون دروازه نفت مسجدسلیمان قرار گرفت.

در انتهای بازی مربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل اعتراض به تصمیم داوری با کارت قرمز داور همراه شد.

کادر فنی و بازیکنان تیم پیکان پس از پایان بازی به شادی پرداختند؛ همچنین هواداران نفت مسجدسلیمان از راه دور و با سردادن شعار، بازیکنان این تیم را مورد حمایت قرار دادند.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی ۱۲ امتیازی باقی ماند و در مکان پنجم رده بندی جا گرفت. همچنین تیم پیکان با ۱۳ امتیاز در مکان چهارم ایستاد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار