تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۱۲۱۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای فاز دوم پروژه کشت صنعتی و متراکم درختان اکالیپتوس در کشت و صنعت امام خمینی (ره)
 مدیرعامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) در راستای تحقق شعار جهش تولید و نیز ایفای مسئولیت های اجتماعی در زمینه محیط زیست و ایجاد اشتغال پایدار ، فاز دوم پروژه کشت صنعتی و متراکم درختان اکالیپتوس را شروع کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، عصاره نژاد با بیان این مطلب گفت: کاشت تعداد 80 هزار اصله نهال در سطحی معادل 80 هکتار از آذر ماه امسال شروع شده است.

وی افزود: این طرح به منظور کاهش فشار بر عرصه‌ جنگل‌های طبیعی در قطع درختان و حفظ منابع طبیعی از یک سو و از سوی دیگر نیاز کشور به ماده اولیه چوب در کشت و صنعت امام خمینی (ره) اجرایی شده است که بی شک نقش بسزایی نیز در ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) تاکید کرد: توسعه این طرح ها از نظر زیست محیطی از جمله افزایش تنوع زیستی حیات وحش، تولید اکسیژن، جلوگیری از فرسایش خاک، جلوگیری از ایجاد گرد و غبار و همچنین تلطیف هوا و تعدیل هوای منطقه نقش اساسی دارد.

عصاره نژاد در پایان گفت: فاز اول این پروژه در سال گذشته و به تعداد 20 هزار اصله نهال در سطح 20 هکتار اجرایی شد که در حال حاضر فاز دوم آن در دست اجراست.
:
:
:
آخرین اخبار