تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۲۱۰۶۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعمال فشار به شورای شهر شیبان غیرقانونی است
رئیس شورای شهر شیبان گفت: شهردار سابق چندی قبل بنابرکیفرخواست دادگاه و ابلاغ استانداری برکنار و جایگزین وی منصوب شد؛ اکنون نیز اعمال فشار به شورای شهر برای انتصاب مجدد شهردار سابق غیرقانونی است.
 حمید الوان پور رئیس شورای شهر شیبان  از اعمال فشار به شورای شهر برای انتصاب مجدد "فرید سجیراتی" شهردار سابق خبر داد.

وی گفت: شهریور ماه سال جاری بنابر کیفرخواست دادگاه و به استناد گزارشات واصله از بازرسی ارزیابی عملکرد و استانداری خوزستان، شهردار سابق از کار برکنار شد و شورای شهر اقدام به انتخاب شهردار جدید کرد.

رئیس شورای شهر شیبان با اشاره به تبرئه شهردار سابق و اصرار فرمانداری باوی درخصوص بازگشت به کار وی، بیان کرد: در صورت تبرئه نیز، این حق شورای شهر است که نسبت به انتخاب یا عدم انتخاب مجدد وی تصمیم بگیرد؛ این مسئله را با  وکلا مطرح کرده‌ایم و از نظر قانونی بدیهی است که شورای شهر حق انتخاب دارد.

الوان پور تهدید اعضای شورای شهر به برخورد قضایی را غیرقانونی عنوان کرد و گفت: اعمال فشار غیرقانونی به شورای شهر و حواشی به وجود آمده نباید در ارائه خدمات عمومی به مردم خللی ایجاد کند.

وی گفت: دوره خدمت شهردار سابق خاتمه یافته اما او بدون آنکه منصب قانونی داشته باشد امروز به طور غیرقانونی اقدام به نامه‌نگاری کرده است؛ وی در ساعت هفت صبح تاریخ ۱۹ آبان نیز با ورود غیرقانونی به دفتر شهردار ، کلید اتاق شهردار را تغییر داده و پرسنل شهرداری را دعوت به جلسه کرد؛ از فرمانداری و دادستانی انتظار می‌رود که ما را یاری کرده و به این روند نامطلوب موجود در شهرداری پایان دهند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار