تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۲۱۰۰۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جاده ایذه - لردگان ۳۵ بار ریزش‌برداری شد
 جاده ایذه - لردگان ۳۵ بار ریزش‌برداری شد
 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز از توابع ایذه گفت: بارش شدید باران که از صبح روز شنبه آغاز و همچنان ادامه دارد موجب ریزش کوه به درون جاده ایذه - لرگان در چند نقطه شد و تاکنون ۳۵ بار ریزش برداری شده ‌است.

حمدالله کیانی افزود: در جاده اصلی ایذه به سمت دهدز و استان چهارمحال و بختیاری پنح‌نقطه اصلی ریزشی وجود دارد که از صبح شنبه علاوه بر این پنح‌نقطه، در ۲ محل دیگر نیز شاهد ریزش سنگ به درون جاده بودیم.

وی افزود: از صبح روز شنبه تاکنون این هفت نقطه ۳۵ بار دچار ریزش کوه شد که ماموران راهداری مسیر را پاکسازی کردند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز ادامه داد:به دلیل اهمیت این جاده که خروجی خوزستان به سمت استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان است، تمرکز خود را روی آن گذاشته‌ایم و تیم‌های این اداره در چند نقطه جاده مستقر شده تا در صورت ریزش احتمالی، نسبت به رفع آن و جلوگیری از بسته شدن این مسیر اقدام کنند.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت‌ کرونایی در کشور، شاهد کاهش تردد خودروها در این مسیر هستیم، با این حال به رانندگانی که قصد عبور از جاده ایذه به چهارمحال و بختیاری را دارند با توجه به کوهستانی بودن مسیر و بارش شدید باران به توصیه می‌کنیم تمام نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار