تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۰۹۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسیج در روزهای سخت به خوبی نقش آفرینی کرده‌است
  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک با بیان اینکه بسیج در روزهای سخت کشور به خوبی نقش آفرینی کرده است گفت:همزمان با آغاز هفته بسیج اجرای ۱۵۰ ویژه برنامه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور افزود: بهره‌برداری از مسکن محرومین، آغاز آبرسانی به مناطق محروم، رزمایش جهش تولید مهندسین کشاورزی، گشت محله محور، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و رونمایی از آلبوم شهدا از جمله این برنامه در این شهرستان می باشند.

وی  اعطای کارت ایثار به رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، برگزاری میز خدمت، غبار روبی و گلباران مزار شهدا، پخش بسته‌های معیشتی و کمک های مومنانه، تجلیل از کادر درمانی و فعالان حوزه سلامت، یادواره مجازی شهدا، رزمایش سایبری، اعزام پزشکان و ویزیت رایگان در مناطق محروم همچنین پویش نذر خون را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

کریم پور از آغاز رزمایش نهضت جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامی به همت ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک خبر داد و گفت: افزایش بهره وری در تولید محصولات دامی و کشاورزی ، کمک به امنیت پایدار اقتصادی ، کمک به توانمندسازی کشاورزان و استفاده بهینه از محصولات کشاورزی از اهداف این رزمایش است که با مشارکت  ۸۰  مربی در شهرستان اندیمشک آغاز شده است.

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: در دوران بعد از دفاع مقدس، بسیج در عرصه‌های سازندگی وارد شد و امروزه می توان نقش بسیج را در خدمت‌رسانی به مناطق محروم، ساخت منازل تحت پوشش کمیته امداد و اجرای طرح انتقال آب به مناطق محروم مشاهده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک افزود: بسیج متعلق به روزهای سخت است و هیچگاه دشمن نتوانسته با حضور بسیج،به اهداف شوم خود برسد و اکنون با وجود شیوع کرونا، بسیج با حضور در صحنه نقش پررنگ‌تری گرفته است.

۲۹ آبان تا پنجم آذرماه با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار