تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۲۰۹۸۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از سه پروژه مهم درمانی شهرستان دزفول بازدید کرد
 رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از سه پروژه مهم درمانی شهرستان دزفول بازدید کرد.

 محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان  حضرت امام (ره) از سه پروژه مهم درمانی شهرستان دزفول بازدید کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  به منظور مساعدت در تسریع ساخت پروژه‌های درمانی دزفول از بیمارستان 400 تختخوابی یازهرا(س) و مجتمع درمانی زنان حضرت زینب(س) و مرکز رادیوتراپی امام حسن مجتبی(ع) بازدید کرد.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان  حضرت امام (ره)  در این باره دستورات لازم را در راستای پیشرفت و تسریع در تکمیل پروژه‌های درمانی صادر کردند.

علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، در این باره در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: بیمارستان یا زهرا دزفول قرار است در دو فاز به بهربرداری برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه  هزینه ساخت و اعتبار این پروژ به صورت مشترک بین وزارت بهداشت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و همچنین به همت بنیاد علوی تامین شده است در این بازدید مصوب شد اعتبار به میزان لازم تا یک سال آینده جهت افتتاح فاز اول بیمارستان یازهرا تامین و  تدوام داشته باشد و به بهربرداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، به دیگر پروژه‌های درمانی این شهرستان اشاره کرد، گفت: طبق پیش‌بینی‌های شده به مناسبت ایام دهه فجر سال جاری  بلوک زایمانی در مجاورت بیمارستان بزرگ دزفول به بهربرداری می‌رسد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار