تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۰۸۴۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمیته امداد در رفع فاصله طبقاتی در جامعه نقش مؤثری دارد
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: یکی از نهاد‌هایی که در محرومیت زدایی و رفع فاصله طبقاتی نقش مؤثری در جامعه دارد، کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: یکی موثرترین نهاد‌هایی که برای محرومیت زدایی و ریش کن فقر در جامعه کمیته امداد است و در دوره جدید کار‌های بزرگی در بحث محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال انجام داده است که باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد.

او افزود: کمیته امداد با رویکرد جدید باید به صورت یک راهبرد اصلی به دنبال توانمند کردن جامعه هدف تحت حمایت و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی باشد و باید با رفع مشکلات مددجویان و تقویت روحیه خودکفایی مددجو اقدامات گسترده‌ای انجام دهد و با برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی متناسب با نیاز بازار کار و ارائه تسهیلات ارزان قیمت، زمینه را برای اشتغال آنان فراهم کند.

حجت الاسلام مرادی داشت: خوزستان ظرفیت فراوانی برای ایجاد اشتغال و کار‌های بزرگ اقتصادی و همچنین رفع محرومیت دارد که همواره باید نهاد‌های مختلفی در این زمینه نقش آفرینی کنند . تحریم‌ها فرصتی بسیار مناسب برای رشد تولید داخل هستند و باید به نحوه احسن و استفاده از ظرفیت‌های دانش بنیان، زمینه را برای اشتغال پایدار در کشور و استان فراهم نمود.

رئیس کل دادگستری خوزستان حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی در رونق و جهش تولید را تاثیرگذار دانست و گفت: بخش‌های تولیدی و اشتغالزایی در توسعه و پیشرفت استان و کشور بسیار تاثیرگذار هستند و باید مورد توجه و حمایت بیشتری قرار بگیرند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار