تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۰۸۴۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای ۹۲ طرح اشتغال برای مددجویان خرمشهر
 رئیس کمیته امداد خرمشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۹۲ طرح اشتغال‌زایی به مبلغ سه میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان با کمک کمیته امداد خرمشهر اجرا شده است.

علی ناصر زاده  اظهار کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی اجرا شده در سال جاری در زمینه‌های خدماتی، دامداری، کشاورزی، صنایع‌دستی، صنفی و صنعتی بوده است.

وی افزود: درخواست‌های اشتغال رسیده به کمیته امداد خرمشهر در این مدت، توسط کارشناس در حال بررسی است.

رئیس کمیته امداد خرمشهر به برشماری دیگر خدمات حوزه اشتغال پرداخت و گفت: ۳۵۱ نفر از خدمات آموزش بهره‌مند شده، برای ۱۵ نفر کاریابی انجام شده و ۹۲۳ طرح توسط همکاران واحد اشتغال در چرخه نظارت و پشتیبانی کمیته امداد شهرستان خرمشهر قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه طبق مصوبات ابلاغی ۵۰ درصد از طرح‌های ابلاغی اشتغال در سال جاری باید از طریق راهبر شغلی انجام شود، افزود: یک طرح راهبر شغلی در زمینه‌های پرورش بلدرچین در سال گذشته شناسایی و عقد قرارداد شد و در سال جاری نیز یک طرح راهبر شغلی در زمینه دام‌پروری شناسایی شده و در مرحله عقد قرارداد است.

رئیس کمیته امداد خرمشهر نسبت به حفظ روند رو به جلوی توانمندسازی مددجویان ابراز امیدواری کرد و گفت: نیکوکاران خرمشهری می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت یاری گر کمیته امداد در افزایش تعداد و مبلغ وام‌های پرداختی به طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان شهرستان باشند.

 در شهرستان خرمشهر دو هزار و ۸۵۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار