تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۲۰۷۹۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
  زمان دیدارهای نمایندگان خوزستان در هفته اول و دوم بیستمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام شد.

  با اعلام فدراسیون فوتبال برنامه زمان بندی هفته‌های اول و دوم لیگ برتر بیستم (فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰) اعلام شد که بر اساس آن تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان بیرون از خانه و نفت آبادان در خانه به مصاف حریفان می روند.

در هفته اول این مسابقات تیم نفت مسجدسلیمان روز شنبه ۱۰ آبان ماه از ساعت ۱۶:۵۰ میهمان تراکتورسازی تبریز است همچنین تیم نفت آبادان در همین روز و از ساعت ۱۶:۵۰ میزبان تیم پیکان خواهد بود.

تیم فولاد خوزستان که به عنوان نماینده کشورمان در فصل جدید باشگاه های آسیا حضور دارد در هفته اول مسابقات روز یکشنبه ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۶:۳۵ میهمان تیم ذوب آهن اصفهان است.

هفته دوم این پیکارها روز جمعه ۱۶ آبان آغاز می شود و تیم نفت آبادان از ساعت ۱۶:۳۰ میهمان تیم پرسپولیس است. همچنین تیم های نفت آبادان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۶:۴۰ روز شنبه ۱۷ آبان میزبان تیم های سایپا و استقلال هستند.

پیروزی نماینده خوزستان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور

تیم بهمن بهبهان که اولین فصل حضورش در لیگ برتر بانوان کشور را تجربه می کند در اولین بازی خود در این مسابقات برابر تیم به برتری دست یافت.

شانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور یادواره شهدای مدافع سلامت از امروز به صورت متمرکز در تهران آغاز شد که تیم پرسپولیس بهبهان موفق شد در گام نخست تیم کربنات سدیم فیروزآباد را با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ شکست دهد.

نماینده استان روز سی ام مهرماه به مصاف تیم اشتاد سازه مشهد می‌رود. این رقابت ها با حضور هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که تیم بهمن بهبهان در گروه نخست با تیم‌های کربنات سدیم فیروزآباد، اشتاد سازه مشهد و فولاد مبارکه سپاهان همگروه است.

شکست نفت مسجدسلیمان برابر استقلال تهران

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می کند در یک مسابقه تدارکاتی مغلوب استقلال تهران شد.

نفتی های مسجدسلیمان امروز دوشنبه در یک مسابقه دوستانه برابر استقلال تهران به میدان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم استقلال خاتمه یافت.

مسعود ریگی و آرش رضاوند برای استقلال و مهدی نیایش‌پور در نیمه دوم تک گل نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند.

تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان از اواسط مهرماه زیر نظر مجتبی حسینی در تهران آغاز شده و قرار است تا پیش از شروع مسابقات چند بازی تدارکاتی دیگر انجام دهند.

مدافع نفت آبادان قراردادش را با این تیم تمدید شد

مدافع راست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که فصل گذشته بازی های خوبی به نمایش گذاشت، قراردادش را برای یکسال دیگر تمدید کرد.

عبدالله ناصری پس از توافق با مسئولان باشگاه صنعت‌نفت آبادان برای فصل آینده پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. ناصری فصل قبل در ۲۴ بازی به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند.

تساوی نفت آبادان مقابل استقلال خوزستان

مصاف تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان در یک مسابقه دوستانه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم‌های نفت آبادان و استقلال خوزستان اردوهای آماده‌سازی پیش فصل را در تهران برپا کرده‌ و خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر و دسته یک آماده می کنند.

خوزستان با داشتن بیش از ۳۰۰ ورزشکار سازمان و حضور ۱۹۴ تیم در لیگ های مختلف کشوری یکی از قطب های اصلی ورزش کشور به شمار می رود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار