تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۰۷۹۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حل مشکلات کشاورزان در اولویت جهاد کشاورزی شادگان قرار گیرد
 

 سرپرست فرمانداری شادگان گفت: حل مشکلات کشاورزان باید در اولویت جهاد کشاورزی قرار بگیرد چرا که هم قابل‌توجهی از اشتغال منطقه مربوط به بخش کشاورزی است.

 امید صبری پور ظهر امروز در بازدیده سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان، در جمع خبرنگاران بر حل مشکلات بخش تولیدات کشاورزی تأکید کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات این حوزه از مهم‌ترین اولویت‌های کاری جهاد کشاورزی شهرستان شادگان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم وظیفه مسئولان است، افزود: کشاورزان و تولیدکنندگان از جمله اقشار زحمتکش و کم‌توقع هر منطقه‌ای هستند که خدمت به آنها دارای اجر بسیار خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه گفت: به همین منظور در این شهرستان باید جهاد کشاورزی، مراکز خدمات کشاورزی دهستان‌ها و بخش‌ها به طور مداوم بازدیدهایی را از سطح مزارع، دامداری‌ها و باغات کشاورزان انجام دهند و مشکلاتی که کشاورزان با آن مواجه هستند، نسبت به رفع سریع آنها اقدام کنند.

صبری پور تأکید کرد: همه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باید در راستای حمایت از کشاورزان، اجرای طرح‌های کشاورزی و رسیدگی به مشکلات و همچنین استفاده از ظرفیت‌های منطقه باشد.

وی در پایان گفت: رسیدگی به مشکلات و معضلات کشاورزان این شهرستان ضروری بوده و مسئولان ذی‌ربط باید در این زمینه تلاش مضاعف کنند

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار