تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۰۷۷۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزشی از خوزستان
 رییس هیات بسکتبال خوزستان از افزایش تعداد نمایندگان این استان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور خبر داد و گفت: این موضوع نشان از اقتدار بسکتبال خوزستان در سطح کشور است.

مجتبی پیرعباسی اظهار داشت: با موافقت فدراسیون بسکتبال کشور، تیم آفتاب زاگرس اهواز به عنوان دیگر نماینده بسکتبال خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

وی عنوان کرد: اهواز سرشار از استعدادهای درخشان است که این ورزشکاران به دلیل نداشتن یک تیم در لیگ برتر بسکتبال ناچار به فعالیت در تیم های دیگر استان ها بوده یا خانه نشین شده اند لذا حضور یک تیم از اهواز در این رقابت ها موجب می شود تا علاقه‌مندان بیشتری برای فعالیت در این رشته ورزشی انگیزه پیدا کنند.

رییس هیات بسکتبال خوزستان به حضور ۲ تیم سرشناس پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال اشاره کرد و گفت: امیدواریم در فصل جدید رقابت ها شاهد درخشش نمایندگان خوزستان باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از ملاک ها برای رشد و توسعه بسکتبال در سطح استان توجه به امر استعدادیابی است گفت: بی شک اگر در رده سنی پایه عملکرد خوبی داشته باشیم در آینده شاهد حضور بسکتبالیست های استان در تیم های ملی خواهیم بود.

۲ بانوی فوتسالیست خوزستانی به تیم ملی دعوت شدند

۲ فوتسالیست خوزستانی با تشخیص کادر فنی به تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان دعوت شدند.

الهام عنافچه ، راحله رفیعی زاده هر ۲ از خوزستان که در تیم فوتسال ملی حفاری فعالیت می کنند به تیم ملی فوتسال کشورمان فراخوانده شدند.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند.

حضور تیم فوتبال استقلال اهواز در لیگ دسته سه کشور

تیم فوتبال استقلال اهواز یکی از قدیمی ترین و ریشه دارترین تیم های خوزستان در فصل جدید رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور دارد.

آبی های اهواز سال گذشته به دلیل بدهی به لوئیز فرناندو دروازه‌بان سابق برزیلی خود از حضور در مرحله نهایی لیگ دسته سه محروم شدند و به یک دسته پایین‌تر سقوط کردند و امسال باید در مرحله مقدماتی لیگ دسته سه به میدان بروند.

تیم استقلال اهواز که زمانی منبع تزریق بازیکنان ملی پوش خوزستانی بود سابقه نایب قهرمانی در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور را در کارنامه دارد.

برتری صنعت نفت آبادان در یک بازی تدارکاتی

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در اولین مسابقه تدارکاتی پیش فصل خود برابر حریف خوزستانی اش به پیروزی رسید.

نفتی های آبادان در مصاف با تیم دسته دومی نفت امیدیه با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسیدند. در این دیدار سیدفاخر تهامی و طالب ریکانی برای نفت آبادان گلزنی کردند.

گفتنی است اعضای تیم صنعت‌نفت آبادان روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه برای برپایی اردوی ۱۰ روزه عازم تهران می شوند تا با قوای بیشتر وارد مسابقات لیگ شوند.

یک مربی جدید به کادر فنی تیم استقلال ملاثانی اضافه شد

عباس لطفی مربی سابق تیم شهرداری بندرعباس پس از توافق با مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی به مدت یک فصل به کادر فنی این تیم اضافه شد.

لطفی سابقه بازی در تیم‌های نفت آبادان، بهمن کرج، آلومینیوم هرمزگان، پگاه گیلان و پاس همدان را دارد همچنین در تیم‌های نفت امیدیه، امید فولاد خوزستان و آلومینیوم هرمزگان کار مربیگری انجام داده است.

ابراهیم اشکش هدایت تیم استقلال ملاثانی را در فصل جدید برعهده دارد و در این مسیر توفیق بوستانی، مجتبی طاهری و امید کنگریس او را در امر فنی کمک می کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار