تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۰۷۴۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزشی از آبادان
 جذب بازیکن فصل پیش آمیان فرانسه به تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پیگیری و آغاز تمرین تیم‌های بسکتبال مردان و زنان پالایش نفت آبادان از مهم‌ترین خبرهای ورزشی این شهرستان است.

 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای تقویت خود و با نظر کادر فنی علی هزامی بازیکن ایرانی فصل پیش آمیان فرانسه را جذب کرد تا در نقل و انتقالات همچنان فعالیت داشته باشد.

هزامی تیم ملی اران را در جام جهانی جوانان همراهی کرد و توسط استعدادیاب‌های باشگاه آمیان فرانسه به این تیم فرانسوی پیوست.

این بازیکن خرمشهری سابقه عضویت در تیم‌های تیم ملی جوانان، تیم ملی امید ایران، آمیان فرانسه، سپاهان اصفهان، اروند خرمشهر، بادران تهران و هوادار تهران را در کارنامه خود دارد.

همچنین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از توافق با محمد حسین زواری نیز با این بازیکن خوش تکنیک قرارداد سه ساله منعقد کرد.

زواری فصل گذشته در تیم سایپا تهران بازی می‌کرد و سابقه حضور در تیم ملی جونان و شموشک گلستان را نیز تجربه کرده است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از این محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی، محسن آقایی، علی پورمحمد، فرزین گروسیان را بعنوان بازیکن و امیرحسین پیروانی را بعنوان مربی به خدمت گرفته است.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان مدعی قهرمانی

مدیر عامل باشگاه پالایش نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم‌های بسکتبال آقایان و بانوان پالایش نفت آبادان در فصل آینده لیگ برتر هدفی جز قهرمانی ندارند.

احمد پارو با اشاره به آغاز تمرین‌های تیم‌های بسکتبال آقایان و خانم‌های پالایش نفت آبادان افزود: بازیکنان با کیفیت و با تجربه‌ای امسال به عضویت تیم‌های بسکتبال آقایان و بانوان پالایش نفت آبادان در آمدند که با تکیه بر توانایی آنها می‌توان به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار بود.

وی افزود: تمرین این ۲ تیم در آبادان آغاز شده و تمامی بازیکنان جذب شده با حضور در تمرین خود را آماده آغاز مسابقات لیگ برتر می‌کنند.

پارو بیان کرد: امسال بازیکنانی جذب شدند تا انتظار هواداران آبادانی که قهرمانی در لیگ برتر است را برآورده کنند ضمن اینکه صعود به مسابقات قهرمانی آسیا در فصل آینده نیز مورد توجه است.

مسابقات فوتبال و بسکتبال لیگ برتر ایران در آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار