تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۰۵۸۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فولاد برای درخشش در آسیا نیاز به تقویت دارد
 یک کارشناس فوتبال خوزستان گفت: تیم فولاد خوزستان برای درخشش در رقابت های آسیایی نیاز به تقویت دارد هر چند بازیکنان این تیم فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند.

داریوش یزدی اظهار داشت: تیم فولاد در فصل آینده باید در سه جبهه بسیار سخت بجنگد که این موضوع کار آنها را سخت تر میکند لذا با یک برنامه ریزی صحیح و اصولی و همچنین جذب بازیکن، می تواند به موفقیت خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه در فصل گذشته شاهد درخشش فوتبال خوزستان در رده های مختلف بودیم که جا دارد به عوامل تمامی این تیم ها تبریک بگویم افزود: با توجه به شرایطی که بر فوتبال ما حاکم است صعود تیم استقلال ملاثانی به لیگ یک، کسب نتایج درخشان توسط تیم های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر نشان از درخشش فوتبال خوزستان دارد. همچنین امیدواریم تیم استقلال شوش که در لیگ دسته سوم حضور داشته و برای صعود به لیگ ۲ می جنگد به موفقیت برسد.

این کارشناس فوتبال بیان کرد: در مناطق مختلف استان، استعدادها خوبی وجود دارد و این موضوع نوید آن را می دهد که تیم های بیشتری از خوزستان در لیگ های مختلف کشوری حضور داشته باشند. تنها نقطه تاریک فوتبال استان در فصلی که گذشت نتایج ضعیف تیم اروند کارون خرمشهر بود که متاسفانه به لیگ دسته سه سقوط کرد.

وی ادامه داد: تیم شهرداری ماهشهر با توجه به فراز و نشیب هایی که داشت عملکرد مثبتی در رقابت های لیگ دسته دوم داشت و حتی می توانست به لیگ یک صعود کند که این امر محقق نشد. امیدواریم عملکرد تیم های استان در فصل آینده روند صعودی داشته و شاهد حضور بازیکنان خوزستانی در عرصه های ملی باشیم.

یزدی عنوان کرد: خوزستان از دیرباز مهد فوتبال ایران بوده هر چند در سال های اخیر به لحاظ چالش های مدیریتی، قدری عقب افتادیم اما به جرات می توان گفت که بیشترین استعداد را در فوتبال کشور داریم لذا انتظار می رود که تیم های خوزستانی در جذب بازیکنان بومی عملکرد خوبی داشته باشند.

تیم های خوزستانی نباید فرصت را از دست دهند

وی با بیان اینکه یکی از راه های موفقیت هر تیم، آماده سازی به موقع است گفت: به عنوان مثال تیمی مثل فولاد، سال گذشته بهترین استفاده را در بحث آماده سازی داشت و بازیکنان این تیم به لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار داشتند. بحث آماده سازی تیم‌ها در هر فصل بسیار تعیین کننده می باشد و هر تیمی که به لحاظ آمادگی جسمانی برنامه بهتری داشته باشد  قطعا موفق تر است.

سرمربی سابق تیم استقلال اهواز گفت: تیم های خوزستانی نباید فرصت لازم را از دست دهند بلکه باید به سرعت برنامه های خود در خصوص انتخاب مربی، بازیکن و زمان شروع تمرینات را عملیاتی کنند تا نتیجه لازم را کسب کنند. متاسفانه تیم های نفتی استان همچنان با مشکلات فراوانی مواجه هستند که باید هر چه سریعتر برطرف شوند تا شاهد موفقیت آنها در فصل آینده باشیم.

وی افزود: تناقص در میان تصمیم های وزارتخانه های مختلف ایران باعث مشکلاتی برای فوتبال خوزستان و تیم های نفتی شده است. متاسفانه وزیر نفت دستورالعملی صادر کرده که به موجب آن تمام تیم‌های نفتی ایران از پشتوانه مالی محروم شده اند در حالیکه تیم های زیادی زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت فعال هستندو این وزارت با هزینه های آنچنانی تیمداری می کند. فکر می کنم نماینده های استان باید اهتمام به خرج داده و مطالبات به حق ورزش استان از وزارتخانه‌ها را مطرح کنند تا تیم های نفتی از مشکلات خارج شوند.

 تیم های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر با کسب ۵۱، ۴۱ و ۳۸ امتیاز در مکان سوم، هفتم و هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند. همچنین تیم استقلال ملاثانی جواز حضور در رقابت های لیگ یک را دریافت کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار