تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۰۴۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمعی از کارگران شهرداری خرمشهر خواهان پرداخت حقوق معوقه خود شدند
  جمعی از کارگران خدمات شهری خرمشهر با حضور در مقابل فرمانداری این شهرستان خواهان پرداخت حقوق عقب افتاده خود شدند.

  ۵۷ نفر از کارگران خدمات شهری خرمشهرروز یکشنبه به دلیل پرداخت نشدن سه ماه حقوق و مزایای شغلی خود مقابل فرمانداری این شهر تجمع صنفی کرده و خواهان رسیدگی به مشکلات خود شدند.
یکی از  این کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: اکثر کارگران شهرداری در تامین هزینه‌های زندگی با مشکل روبه‌رو هستند و شهرداری خرمشهر حق بیمه هشت ماه  کارگران خدمات شهری را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نکرده و هم اینک این کارگران برای درمان نمی‌توانند از خدمات درمانی استفاده کنند.
این کارگران گفتند: در حال حاضر با این شرایط بد آب و هوایی و گرمای بالای ۵۰ درجه و با توجه به گرانی اجناس در بازار توان تامین معیشت خانواده‌های خود را ندارند.

معاون استاندار وفرماندار ویژه خرمشهر در این خصوص گفت: حقوق کارگران خدمات شهری خرمشهر فقط یک ماه به تعویق افتاده و هم اینک پرداخت حق و حقوق آنها در حال پیگیری است.

محمد حیدری در خصوص پرداخت نشدن حق بیمه کارگران گفت: پرداخت نشدن حق بیمه کارگران خدمات شهری به سازمان تامین اجتماعی را هم پیگیری می کنیم تا در درمان این کارگران مشکلی پیش نیاید.

 در هفتم تیرماه سال جاری نیز ۳۰ نفر از کارگران خدمات شهری خرمشهر به خاطر به تعویق افتادن حقوق خود مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار