تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۰۴۱۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارق تلفن همراه در اهواز
مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۷ مردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۷ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق موتور سوار در اهواز دستگیر شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف تلفن همراه در برخی مناطق شهر اهواز از سوی سرنشینان یک دستگاه موتور سیکلت، بررسی موضوع و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۷ اهواز با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی مرجع قضائی هویت سارق را شناسایی و با شگرد‌های پلیسی به همراه موتورسیکلت دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند افزود: در بازرسی از متهم ۲ قبضه قمه و چاقو و همچنین موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از شهرستان آبادان کشف شد که متهم در بازجویی پلیس به ۲ فقره سرقت بعنف تلفن همراه و یک فقره سرقت موتور سیکلیت در نقاط مختلف اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: متهم پس از شناسایی از سوی مالباختگان و تشکیل پرونده راهی دادسرا و با قرار مناسب روانه زندان شد.

این مقام مسئول گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

سارق موتورسیکلت در دام پلیس رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در نقاط مختلف شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و پی جویی‌های پلیسی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی داده شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار