تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۲۵۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شیوه اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین درست نبود
  امام جمعه موقت دزفول با انتقاد از نحوه اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین گفت: شیوه اجرای این طرح تجربه تلخی بود و خسارات زیادی برجا گذاشت.

حجت الاسلام حسین عبدالهی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: اتفاقاتی پس از اصلاح قیمت بنزین رخ داد که باعث هدررفتن سرمایه‌های مادی کشور شد.

وی با تاکید بر لزوم درس گرفتن از وقایع تاریخی اظهارداشت: مردم نباید تصور کنند از فهم و شعور آنها به صورت موردی استفاده می‌شود.

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه اجرای مخفیانه طرح با شعار شفافیت دولت همخوانی ندارد، افزود: مسوولانی که در هر امری پای خرد مردم را به میان می‌آورند چرا نظر مردم را در موضوع بنزین نخواستند؟

وی با انتقاد از نبود چارچوبی برای بیان انتقادات مردم افزود: انتقاد از دولتمردان حق مردم است ولی مردم نمی‌دانند کجا باید مطالبات خود را مطرح کنند.

حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه دولت برای جدا کردن صف مردم از اغتشاشگران کاری نکرده است، بیان کرد: کف خیابان بستر مناسبی برای بیان مطالبات نیست زیرا اغتشاشگران اجازه بیان درست مطالبات را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه مسوولان باید بفهمند انتقاد مردم طلا و داروی علاج مشکلات است، افزود: باید با بیان نقص‌های دولت تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. 

خطیب جمعه دزفول با بیان اینکه اغتشاشگران در ماهشهر سعی در ایجاد اخلال در اقتصاد کشور داشتند، گفت: ترامپ از قطعی اینترنت ایران نگران بود زیرا می‌خواست آتش فتنه همچنان شعله‌ور بماند.

وی رساندن فریاد مردم به مسوولان را فلسفه خطبه‌های نماز جمعه دانست و اظهارداشت: مصلاهای نماز جمعه و ائمه خادمان ملت هستند و دغدغه‌های آنها را بیان می‌کنند.

حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه همواره بحران‌ها با پشتیبانی از مقام معظم رهبری رفع شده‌اند، افزود: مردم می‌گویند چرا یک شبه و بدون اطلاع قبلی ۲۰۰ درصد بر قیمت بنزین اضافه شد؟ حال آنکه وزیر مربوطه در اظهارنظری نادرست عنوان می‌کند قرار نبود قیمت کالاها اضافه شود ولی شد.

وی خواستار پاسخگویی مسوولان و استفاده آنها از مشورت کارشناسان و مردم شد و گفت: مردم موافق اصراف نیستند ولی این راه و تصمیم یک شبه درست نبود؛ شاید روی محتوا کار کارشناسی کردند ولی در شیوه اجرا به هیچ عنوان درست عمل نشد.

امام جمعه موقت دزفول با انتقاد از معافیت مالیاتی هنرمندان اظهارداشت: چرا از سلبریتی‌ها و افرادی که ماهانه میلیون‌ها تومان درآمد دارند نباید مالیات گرفته شود ولی یک کارگر با حقوق ناچیز باید مالیات بدهد.

وی این معافیت مالیاتی و زمان آن را اشتباه دانست و از سلبریتی‌ها و هنرمندان خواست به صف مردم بیایند و بگویند من هم مانند سایر مردم ایران مالیات می‌دهم.

داوطلبان انتخابات مجلس اگر توان لازم را ندارند به عرصه نیایند

حجت الاسلام عبدالهی درخصوص اهمیت انتخابات گفت:  مسوولیت یک امانت است و اگر فرد نتواند به موفقیت برسد در قیامت باید پاسخگو باشد. 

وی با بیان اینکه هر کسی نباید خود را لایق این پست و مسوولیت بداند، افزود: هر انسانی ظرفیت‌های خود را بهتر می‌شناسد ولی لازم است قبل از ورود به عرصه با کارشناسان مشورت شود.

امام جمعه موقت دزفول اظهارداشت: مسوولیت و پست امانتی سنگین به گردن فرد است لذا نباید با دید طعمه به آن نگریست. 

وی با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک مبنی بر لزوم قطع دست ویژه‌خواران گفت: قطع دست سهم‌خواهان ضروری است زیرا اگر مسوولی وامدار یک حزب و گرو شد به باج‌خواهی و باج‌دهی مبتلا می‌شود.

حجت الاسلام عبدالهی وحدت را مهمترین رمز پیروزی ملت دانست و گفت: تمام افرادی که در چارچوب قانون اساسی پا به عرصه انتخابات می‌گذارند، محترم هستند. 

استاندار، مردم دزفول را از برزخ سه ساله بیرون بکشد

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه فرمانداری ویژه این شهرستان در سه سال گذشته با سرپرستی اداره شده است، اظهارداشت: استاندار باید پاسخ دهد که تا کی قرار است فرمانداری ویژه دزفول با سرپرست اداره شود.

وی ادامه داد: اگر سرپرستانی که در این سه سال خوب بودند چرا حکمی برای آنها زده نشد لذا انتظار می‌رود استاندار مردم را از برزخ سه ساله بیرون بکشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار