تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۱۷۶۴۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده دزفول:
کوتاهی شورای شهردزفول منجر به حذف 110 میلیارد ریال اعتبار شد
کوتاهی شورای شهردزفول منجر به حذف 110 میلیارد ریال اعتبار شدنماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای شهر دزفول باید نسبت به کوتاهی در واگذاری زمین ورزشگاه 2 هزار و 500 نفری به مردم پاسخگو باشد زیرا با این کار 110 میلیارد ریال اعتبار از شهرستان حذف شد.

عباس پاپی زاده روز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهر دزفول در سالن جلسات این شورا افزود: امسال باید 110 میلیارد ریال از سوی وزارت نفت و ورزش و جوانان برای ساخت ورزشگاه 2 هزار و 500 نفری دزفول پرداخت می شد که به دلیل تاخیر و اهمال کاری شورای شهر این اعتبار حذف شد لذا شورای شهر باید پاسخگوی این موضوع باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این نشست کوتاهی خود را هنگام ریاست شورای شهر دزفول در خصوص تخصیص زمین ورزشگاه 2 هزار و 500 نفری نپذیرفت و گفت: واگذاری زمین برای ورزش طبق بخشنامه ممنوع است.

عظیم سرافراز افزود: فرمانداری و اداره ورزش و جوانان دزفول درخصوص تخصیص زمین برای احداث این ورزشگاه کوتاهی کرده اند.

وی اظهار داشت: 22 فروردین ماه نامه ای با مسئولیت خودم به عنوان ریاست شورای شهر در این خصوص به فرماندار وقت ارسال کردم که جزئیات طرح بررسی می شود.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز پیش از این نسبت به اهمال کاری شورای اسلامی شهر دزفول در تخصیص زمین برای احداث ورزشگاه 2 هزار و 500 نفری انتقاد کرده بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار