تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۵۵۸۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشرفت تکنولوژی و دانش فنی برای گروه مهندسی قدس حاصل ارتباط با شرکت مناطق نفت خیز جنوب است
ابوطالب خان بابایی مدیر گروه فنی و مهندسی قدس گفت: گروه فنی مهندسی قدس با 30 سال سابقه تلفیق علم و تجربه با بهره گیری از تکنولوژی مدرن جهانی با استفاده از خدمات کارشناسان و آزمایشگاههای موسسات علمی و تحقیقاتی و دانشگاهی توانسته است در ساخت و مونتاژ قطعات صنعتی ، خدمات ارزنده ای به شرکت مناطق نفت خیز جنوب ، شرکت فولاد خوزستان ، شرکت ملی حفاری ، پالایشگاه آبادان ، توسعه نیشکر ارائه نماید.

مدیر گروه فنی و مهندسی قدس اظهار داشت: ساخت قطعات حساس مانند نشت بند مکانیکی ( MECHANICAL SEAL ) با استفاده از سرامیک بجای تنگستن کاربید برای اداره پژوهش شرکت ملی نفت و پتروشیمی آبادان ، یاتاقانهای شعاعی و محوری دور بالا (35000RPM ) و ساخت چرخ دنده پر سرعت 11900 دور برای اولین بار در کشور از افتخارات صنعتی این موسسسه می باشد.

وی ادامه داد: این گروه همکاری خود را با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از سال ۱۳۷۵ از طریق اداره پژوهش آغاز کرده است و این همکاری تا هم اکنون ادامه داشته است. ساخت چرخ خنده های پمپ sundyne برای اولین بار در کشور و مکانیکال سیل پمپ های آبیاری خرمکوشک در سال ۱۳۷۶ حاصل این ارتباط بوده است و پس از آن تا کنون ما حدود ۸۰۰ قطعه M.E.S.C تولید و تحویل دادهایم.

خان بابایی گفت :همانگونه که مشخص است همکاری با شرکت بزرگی همچون مناطق نفت خیز جنوب دستاوردهای بزرگی برای طرف های مورد قرارداد خواهد داشت و پیشرفت تکنولوژی و دانش فنی برای گروه مهندسی قدس از ساخت قطعات ساده به قطعات پمپ و توربین و کمپرسور دستاورد همین ارتباط کاری است.

مدیر گروه فنی و مهندسی قدس در اشاره به نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان گفت: گروه ما در نخستین نمایشگاه به دعوت اداره مهندسی ساخت کالا شرکت نمود و پس از آن هر دو سال یکبار در این نمایشگاه حضور یافتیم.

:
:
:
آخرین اخبار