تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۵۴۹۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد:
فعالیت پنج پروژه راهسازی در سالجاری در شادگان
در سالجاری تعداد پنج پروژه عمرانی راهسازی با اعتبار ۴۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان فعال هستند
خوزنیوز: معاون فرماندار شادگان گفت: در سالجاری تعداد پنج پروژه عمرانی راهسازی با اعتبار ۴۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان فعال هستند.

به گزارش خوزنیوز؛ نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان از فعالیت پنج پروژه عمرانی راهسازی با اعتبار ۴۲۵میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها حدود ۵۲ درصد اعلام شده است.

معاون فرماندار شادگان پروژه های عمرانی راهسازی در دست اجرای شهرستان را شامل باند دوم محور دارخوین شادگان و خور دورق شادگان و بهسازی و تعریض جاده های خروسی، عبودی و محور بوزی گرگر عنوان کرد و افزود: طول راه در دست احداث شهرستان ۳۱/۵ کیلومتر می‌باشد.

وی با تشکر از فعالیت های راهسازی در شهرستان و تاکید بر تسریع در اجرای عملیات با رعایت اصول فنی و بالا بردن کیفیت یادآور شد: تعداد پنج دستگاه پل دالی نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد در بخش خنافره  در حال احداث و تکمیل هستند.

آلبوغبیش در ادامه بر لزوم تسریع در بازسازی پل نهر آبشار مسیر بوزی که محل تردد خانواده های معزز ایثارگران و شهدا بوده و احتمال وقوع تصادف و حوادث ناخوشایند بدنبال دارد تاکید کرد و اظهار داشت: روند فعالیت بعضی از پروژه ها کند است و باید شتاب بیشتری بگیرد، در این راستا با ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل استان مکاتبه شده و درحال پیگیری  است.
:
:
:
آخرین اخبار