تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۴۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک مطرح کرد:
افتتاح ۳۱۱ طرح حوزه دام و طیور در اندیمشک
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: با هدف توسعه خدمات کشاورزی و رشد تولید حوزه دام و طیور ۳۱۱ طرح مروبط به این حوزه در اندیمشک افتتاح شد
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: با هدف توسعه خدمات کشاورزی و رشد تولید حوزه دام و طیور ۳۱۱ طرح مروبط به این حوزه در اندیمشک افتتاح شد.

محمدجعفر آفرین اظهار داشت: اداره جهاد کشاورزی اندیمشک توجه به رشد و گسترش تولید محصولات دام و طیور را به عنوان یک اولویت مهم خود مورد توجه قرار داده و چندین طرح را با مشارکت بخش خصوصی در این حوزه اجرا کرده است.

وی افزود: با بهره برداری این طرح‌ها شاهد افزایش ظرفیت و تولید محصولات کشاورزی اندیمشک در بخش دام و طیور و افزایش فرصت‌های شغلی متناسب با استعداد و ظرفیت‌های شهرستان در این زمینه خواهیم بود.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: با هدف توسعه خدمات کشاورزی و رشد تولید حوزه دام و طیور 311 طرح حوزه کشاورزی مرتبط با این حوزه در اندیمشک افتتاح شده است.

وی گفت: افتتاح 10 واحد مرغداری گوشتی با اعتباری بالغ بر 38200 میلیون ریال و با سرمایه گذاری مشترک خصوصی و دولتی از جمله این طرح‌ها بوده که تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

آفرین بیان کرد: احداث 11 واحد پرواربندی گوسفند با اعتباری بالغ بر 24970 میلیون ریال و 14 واحد پروار بندی گوساله با اعتباری بالغ بر 22235 میلیون ریال از دیگر طرح‌های اجرا شده در حوزه کشاورزی شهرستان است.

وی افزود:  97 واحد کلونی زنبور عسل با اعتبار بیش از 9840 میلیون ریال و احداث 172 واحد گاوداری شیری با اعتباری بالغ بر 116978 میلیون ریال از دیگر طرح‌های حوزه کشاورزی شهرستان بوده که در این مدت تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک اظهار کرد: احداث و بهسازی 5 واحد جایگاه دام روستایی با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال و تکمیل و طرح آبرسانی به قلعه رزه اندیمشک با اعتباری بالغ بر 1591936 میلیون ریال و تکمیل آبرسانی و برق رسانی مجتمع گاو شیری اندیمشک با اعتباری بالغ بر 414232 هزار ریال از دیگر طرح‌های عمرانی و تولیدی حوزه کشاورزی شهرستان بوده که در اندیمشک افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: تمامی این طرح‌ها با کارمزد 7 و 13 درصدی و از محل صندوق توسعه کشاورزی پرداخت شده که با بهره برداری از این طرح‌ها علاوه بر تامین نیازهای بازار مصرف شهرستان افزایش حجم تولید واحدهای مرغداری گوشتی شهرستان به استان‌های هم جوار صادر شده است.

آفرین بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، شاهد گسترش خدمات حوزه جهاد کشاورزی اندیمشک در محورهای مختلف کشت و تولید و تأمین نیازهای شهروندان و افزایش صادرات محصولات کشاورزی تولید شده در شهرستان به استان‌های هم جوار و خارج از کشور به نحوی مطلوب هستیم. اندیمشک به قطب تولید محصولات گوشتی استان تبدیل شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار