تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۲۷۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صلاحیت 5 نامزد نمایندگی مجلس در اندیمشک تایید نشد
فرماندار شهرستان اندیمشک با اعلام تایید صلاحیت 24 نامزد نمایندگی مجلس در این حوزه از سوی هیات اجرایی گفت:صلاحیت پنج نامزد احراز نشده است
فرماندار شهرستان اندیمشک با اعلام تایید صلاحیت 24 نامزد نمایندگی مجلس در این حوزه از سوی هیات اجرایی گفت:صلاحیت پنج نامزد احراز نشده است.

حمیدرضا گودرزی روز سه شنبه با تایید انصراف شش نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در شهرستان اندیمشک افزود: نتیجه بررسی صلاحیت ها روز سه شنبه به صورت محرمانه به افراد اعلام می شود.

وی افزود:آن دسته از افرادی که صلاحیت آنها تایید نشده است از 16 دی ماه به مدت چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را اعلام کنند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان اندیمشک اظهار کرد: بررسی صلاحیت ها براساس اعلام مراجع چهارگانه و تحقیقات محلی هیات های اجرایی با حفظ اصول قانونی صورت گرفته است.

وی گفت:رعایت قانون، ایجاد فضای مناسب انتخاباتی و افزایش شور مردمی برای شرکت در انتخابات هدف مجموعه فرمانداری و هیات اجرایی و همه دست اندرکاران انتخابات شهرستان است.

گودرزی از شهروندان خواست اخبار انتخابات را از طریق منابع موثق و ستاد اطلاع رسانی انتخابات شهرستان پیگیری کرده و فضای انتخابات شهرستان را از شایعات دور نمایند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار است که هفتم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار شود.

شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار