تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۷۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شهرک صنعتی خرمشهر:
سند شهرک صنعتی خرمشهر از مالکیت سازمان منطقه آزاد اروند خارج شد
پس از پیگیری‌های انجام‌شده و با حکم قضایی سند شهرک صنعتی خرمشهر از مالکیت سازمان منطقه آزاد اروند خارج‌شده و به شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان برگردانده شد
رئیس شهرک صنعتی خرمشهر گفت: از آنجایی‌که مالکیت سند شهرک صنعتی خرمشهر به نام سازمان منطقه آزاد غیرقانونی بود پس از پیگیری‌های ما این سند به مالکیت شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان درآمد.

جمیل بیت عفری اظهار داشت: پس از پیگیری‌های انجام‌شده و با حکم قضایی سند شهرک صنعتی خرمشهر از مالکیت سازمان منطقه آزاد اروند خارج‌شده و به شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان برگردانده شد.

وی افزود: در سال 1390 رئیس اداره ثبت‌احوال خرمشهر با من تماس گرفت و گفت سند شهرک صنعتی خرمشهر را طی 10 روز برای ثبت به نام منطقه آزاد اروند به ثبت‌احوال خرمشهر تحویل دهید در غیر این صورت این سند باطل می‌شود.

بیت عفری با اشاره به غیرقانونی بودن این کار، عنوان کرد: ما نیز علی‌رغم این گفته رئیس اداره ثبت‌احوال خرمشهر از انجام این کار امتناع کردیم که درنتیجه سند ما باطل و سند جدید به نام منطقه آزاد اروند ثبت شد.

رئیس شهرک صنعتی خرمشهر عنوان کرد: پس‌ازآن به هیئت نظارت استان شکایت خود را از این موضوع اعلام کردیم که این هیئت نیز غیرقانونی بودن این ثبت سند را تأیید کرد.

وی اظهار کرد: اداره ثبت نیز برای برگرداندن سند شهرک صنعتی خرمشهر باید از طریق مراجع قضایی اقدام می‌کرد که پس‌ از انجام اقدامات لازم و گذشت دو سال و 6 ماه سند شهرک صنعتی خرمشهر به حالت قبل برگشت.

بیت عفری با تأکید بر غیرقانونی بودن تغییر سند شهرک صنعتی خرمشهر به نام سازمان منطقه آزاد اروند، بیان کرد: پس از اعلام حکم سارمان منطقه آزاد اروند درخواست تجدیدنظر داد که این درخواست نیز سبب تغییر این حکم نشد.

رئیس شهرک صنعتی خرمشهر بابیان اینکه ما شرکت هستیم و سود و زیان خود راداریم و امکان چنین واگذاری وجود نداشت، اعلام کرد: علاوه بر این در دو سال گذشته شهرک صنعتی خرمشهر شاهد رکود نیز بود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار