تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسیج امکانات اندیمشک برای خدمات رسانی به زایران
در آستانه اربعین حسینی و سفر زایران کربلا از شهرهای مختلف کشور ،شهرستان اندیمشک به عنوان ورودی استان خوزستان با بسیج امکانات آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است
فرماندار اندیمشک گفت: در آستانه اربعین حسینی و سفر زایران کربلا از شهرهای مختلف کشور ،شهرستان اندیمشک به عنوان ورودی استان خوزستان با بسیج امکانات آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

حمیدرضا گودرزی روز دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد اربعین در محل فرمانداری اندیمشک افزود: از آنجا که بسیاری از زایران کربلا در بدو ورود به استان خوزستان وارد اندیمشک می شوند لذا 18 مکان برای استراحت و خدمات رسانی به زائران در این شهرستان آماده شده است.

وی با اشاره به فراهم کردن امکان اسکان شبانه حدود هفت هزار نفر در این اماکن اظهار کرد: امکانات ادارات و دستگاههای اجرایی اندیمشک برای خدمات رسانی به زائران کربلا آماده شده است.

فرماندار اندیمشک همچنین از آماده سازی موکب اندیمشک در مرز چذابه خبر داد و گفت: موکب اندیمشک در چذابه در حال تجهیز می باشد.

محمدجواد حسینوند رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک نیز از برپایی ایستگاههای خدمات رسانی صلواتی در مناطق مختلف اندیمشک و در مسیر تردد زائران خبر داد و گفت: با توجه به سفر تعدادی از زائران از طریق قطار ، راه آهن ناحیه زاگرس نیز برای خدمات رسانی به زایران اعلام آمادگی کرده است.

وی گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران کربلا در مکان های مختلف شهرستان اندیمشک پیش بینی شده است.

رییس جمعیت هلال احمر اندیمشک هم با اعلام خبر راه اندازی یک پایگاه امدادی در چذابه گفت: پایگاه پشتیبانی امداد و نجات اندیمشک نیز در دو نوبت کاری راه اندازی گردید.

علی قلاوند گفت: مقادیری پتو برای موکب شهرستان اندیمشک در چذابه ارسال شده است و با توجه به موجودی جمعیت هلال احمر باید از سایر نهادها نیز استفاده کرد.

میلاد بهاروند رییس فوریت های پزشکی اندیمشک هم با ارائه گزارشی از برنامه ها گفت: اورژانس شهرستان آمادگی لازم برای ارائه خدمات شایسته به زائران را دارد.

در این نشست در خصوص نحوه خدمات دهی به زائران در مسیر و همچنین در موکب راه اندازی شده در چذابه بحث و تصمیم گیری شد.

اندیمشک ورودی شمال استان خوزستان در 150 کیلومتری اهواز واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار