تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۰۱۹۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاینه رایگان ۷۵۰ نفر در اردوی جهادی سنگرسازان مناطق کم برخوردار اهواز
 مدیر گروه جهادی سنگرسازان خوزستان از برگزاری اردوی جهادی پزشکی و معاینه رایگان ۷۵۰ نفر در مناطق کم برخوردار اهواز خبر داد.
 

 

اکبر سواری  با اشاره به برگزاری این اردوی جهادی در اهواز اظهار کرد: این اردوی پزشکی با همکاری و حمایت بنیاد علوی در راستای یاری رساندن به شهروندان مناطق کم برخوردار اهواز به مدت سه روز برگزار شد.

وی افزود: در قالب این اردوی جهادی پزشکی در بخش دندانپزشکی ۳۰۰ نفر، زنان و زایمان ۱۵۰ نفر، و چشم پزشکی ۳۰۰ نفر خدمات پزشکی دریافت کردند و ۸۰ عینک رایگان نیز به مراجعه کنندگان اهدا شد.

مدیر گروه جهادی سنگرسازان خوزستان تصریح کرد: پویش ملی حال خوب هر ساله در مناسط کم برخوردار استان به همت پزشکان گروه جهادی سنگرسازان جوان اجرا و خدمات درمانی مختلفی به اهالی مناطق محروم ارائه می شود.

وی بیان کرد: امسال نیز برای نهمین سال متوالی پزشکان این مجموعه جهادی علاوه بر اردوهای جهادی کوتاه مدت، در روزهای تعطیل هفته نیز برای خدمت‌رسانی به شهروندان در مطب‌های خود، پذیرای بیماران مناطق کم برخوردار استان بوده و روزانه حدود ۷۰ بیمار را معاینه و به مشکلات پزشکی و درمانی آنها رسیدگی می‌شود.

 پیش از این نیز گروه پزشکی تخصصی و فوق تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت در منطقه کوی علوی اهواز اردوی جهادی برپا کرد.

بیش از ۱۴ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های قلب و عروق، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، چشم پزشکی، ارتوپد و سونوگرافی در این اردو حضور داشته و به بیش از ۳۰۰ نفر خدمات تخصصی ارائه دادند.

همچنین هشتمین اردوی جهادی بسیج صنعت آب و برق استان در شهریورماه سال جاری در حوزه های بهداشتی، درمانی، خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در مناطق کم برخوردار اهواز اجرا شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار