تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۳۰۱۸۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانش آموزان از سراسر کشور رهسپار یادمان های دفاع مقدس در خوزستان
حرکت راهیان نور دانش آموزی از بیستم مهر ماه از سراسر کشور به سمت یادمان های عملیاتی خوزستان آغاز شده است.
 

مسئول راهیان نور سپاه ولیعصر خوزستان گفت: حرکت راهیان نور دانش آموزی از بیستم مهر از سراسر کشور به میزبانی استان خوزستان آغاز شده است. یادمان‌ها و پایگاه‌های میزبانی کاملاً آماده استقبال از دانش آموزان هستند.

سرهنگ ایمان ممبینی افزود: در مجموع ۳۰۰ هزار نفر دانش آموز از استان‌های سراسر کشور قرار است در یادمان‌های خوزستان حضور داشته باشند و استان خوزستان هم باید ۵۰ هزار نفر روز دانش آموز به این مناطق اعزام کند.
وی یادآور شد: هم اکنون در سه نقطه از استان نمایش فرهنگی رزمی در حال اجراست و برای دانش آموزان و دانشجویان برنامه‌های فرهنگی متنوعی تدارک دیده شده البته متناسب با جامعه هدف برای سایر اقشار این برنامه‌ها تدارک دیده شده است. 
مسئول راهیان نور سپاه ولیعصر خوزستان با اشاره به اعزام دانشجویان در قالب کاروان‌های نخبه‌ای هم گفت: تفاوت دانشجویان و دانش آموزان این است که در کاروان‌های دانشجویی خود دانشجویان متولی کار هستند.  
راهیان پیشرفت هم در همه سطوح تلفیق شده است و از جمله فاز تکمیلی پالایشگاه آبادان از نقاط هدف این راهیان بویژه برای دانشجویان است.
۷۰۰۰ نفر در قالب راهیان نور در شش ماه نخست امسال به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام کردیم که عمدتاً از مساجد محلات و اقشار مختلف مردم بودند.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار