تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۳۰۱۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهر واره شعر در کوچه آفتاب در گتوند برگزار می‌گردد
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند از برگزاری مهرواره استانی فرهنگی، ادبی و هنری، شعر در کوچه آفتاب یادمان دکتر قیصر امین پور ویژه دانش آموزان استان خوزستان در ۴ پویش خبر داد.

 

بهزاد جعفرزاده، رئیس اداره آموزش و پرورش گتوند گفت: شیوه نامه این مهرواره از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان به ادارات آموزش و پرورش ارسال شده که از طرف دانش آموزان استان، علی الخصوص دانش آموزان شهرستان گتوند، استقبال خیلی خوبی شده است.

به گفته او آثار زیادی در این ۴ پویش به دبیرخانه مهرواره رسیده که بدلیل استقبال خوب دانش آموزان تا ۳ آبان تمدید شده است.

او می گوید باتوجه به اینکه تاریخ ارسال آثار تمدید شده است، هنوز آمار دقیقی در دست نیست و روز ۴ آبان داوری این مسابقات انجام میگردد، که داوری این مسابقات برای دانش آموزان شهرستان گتوند بصورت حضوری انجام میگردد.

 این مهرواره توسط همکاران فرهنگی شهرستان، همکاران عزیز در کانون پرورش فکری و انجمن شعر دکتر قیصر امین پور داوری می شوند، داوری این مسابقات برای دانش آموزان خارج از شهرستان نیز با بررسی آثار رسیده داوری میشود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گتوند گفت: از ۳۶ اثر آثار برتر در این ۴ پویش، در روز ۷ آبان  بصورت حضوری تقدیر بعمل می آید.

 در پایان از پیگیرهای فرماندار محترم، ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین ریاست محترم انجمن شعر دکتر قیصر امین پور تقدیر و تشکر بعمل می آید.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار